The eBay Song | Chicago Website Design | Compare Mobile Phones | Loans | Remortgages
Català: Esports [Archivo] - Tibia Hispano Foros

PDA

Ver la Versión Completa : Català: Esports

Makin
29/08/2007, 15:55:55
Parla, critica, enfedat i fes el que vulguis pero que sigui sobre els esports.

Makin.

Gok
29/08/2007, 22:51:07
No em feu enfadar, tinguem el post en pau.

Gok.

Allianz Arena
30/08/2007, 00:19:42
jo l'inauguru d'una bona manera ^^

al minut 12 2na part barça 4 inter 0 i els que falten

Gastro
30/08/2007, 13:29:18
5-0 al final, havera si també fan això a la Lliga..

També vui afegir que el ex-jugador del Barça Gerard ha fitxat per una temporada al Recreativo, jo li desitjo sort.

Per acabar poso un dibuixet.
http://img213.imageshack.us/img213/278/1qez2.png

Gok
30/08/2007, 14:29:07
Ja comença el sportsensacionalista que si 4 copas xDD

Gok.

Gastro
30/08/2007, 15:54:27
Ja comença el sportsensacionalista que si 4 copas xDD

Gok.

Ja sé que tu llegeixes el Mundo Deportivo, no? xDD

Maesse
30/08/2007, 16:24:55
Somiar, es maco, pero un altre cosa es viure a la lluna de Valencia xD

Gok
30/08/2007, 16:25:30
Ja sé que tu llegeixes el Mundo Deportivo, no? xDD
No ho dic per tu, ho dic pel diari (si és que aiéí ho havies entès), llegia l'Sport des de que vaig apendre a llegir perquè es el que mun pare comparava però quan vaig començar a tenir raonament propi (seriòs) vaig començar pensar perquè cony no teniem un diari d'esports decent en la nostra llengua, llavors va sortir El 9 esportiu, i des d'aquell moment llegeixo el 9.

Gok.

Gok
30/08/2007, 19:44:51
Ja está postejat a Català però.. mai és per poc xD.

Están fent el sorteig de la Champions de moment va així, ara l'aniré editant mentre vagin fent:

Grup A

Liverpool
Oporto
Olimpic de Marsella
Besiktas

Grup B

Chelsea
València
Shalke'04
Rosenborg

Grup C

Madrid
Werder Bremen
Lazio
Olimpiakos

Grup D

Milán
Benfica
Celtic Glasgow
Shaktar Donetsk

Grup E

Futbol Club Barcelona
Olimpic de Lió
Stuttgart
Glasgow Rangers

Grup F

Manchester United
Roma
Sporting de Lisboa
Dinamo Kiev

Grup G

Inter de Milan
PSV
CSKA Moscou

Grup H

Arsenal
Sevilla o AEK Atenes (depèn del partit de Dilluns)
Olimpic de Marsella
Slavia Praga

Gok. (finished:P)

Gastro
30/08/2007, 20:26:58
Jo ho vec bastant bé:)

Allianz Arena
30/08/2007, 23:57:05
el barça ens a portat un combinat d'arabia saudi a jugar contra nosaltres xD.
hi havien 3 o 4 que eran juvenils (2 anys menys que jo) i ens han guanyat 0-4. pero s'apren mes de les derrotes perque aixi pots rectificar els errors que hem comes ^^. dema piro a empuria brava a un stach de 3 dias per entrenar-nos a fons i tornar mig morts xD.

fins el dilluns ;)

Gok
31/08/2007, 00:11:08
stage

gok.

Nogrod
31/08/2007, 00:41:51
Crec que la vau cagar al posar el nom al post... S'hauria de dir futbol, perque no crec que parleu de cap altre esport xDDD

Maesse
31/08/2007, 00:42:47
Crec que la vau cagar al posar el nom al post... S'hauria de dir futbol, perque no crec que parleu de cap altre esport xDDD

Donc fe xD

Iyuthebest
31/08/2007, 13:55:37
siiiiiii parlarem dun altre esport

el tennis

PD lu ke pasa es ke no se kin tema treure ....

DP2 si algu te alguna i dea que tregui el tema xD

Gok
31/08/2007, 15:33:17
Parlem-ne.

Fòrmula 1:

El mundial está decantat lleugerament per part de McLaren ja que tenen els seus dos pilots al capdavant del mundial. Hamilton lidera el mundial amb 84 punts, seguit pel seu company d'equip Alonso amb 79. Més enrere ja trobem als pilots de Ferrari, Felipe Massa amb 69 punts i Kimi Raikkonen amb 68.

En l'última carrera hi va haver un clar domini de Ferrari marcant el primer i el segon lloc per als seus pilots i això ha donat una mica més d'interès al mundial que ja li queda menys i presenta un final de temporada emocionant com feia temps que no es veia.

Bàsquet:

¿Qué en podem dir? La lliga profesional de basquet al estat espanyol (ACB) encara no ha començat, però tenim l'EuroBasket a sobre amb una selecció espanyola imparable, porta 26 partits sense conèixer la derrota i será l'única selecció que començara el campionat invicte, a part que més podem demanar tenint 6 jugadors catalans en ella, Pau Gasol, Joan Carles Navarro, Rudy Fernández, Jordi Trias, Alex Mubrú i Marc Gasol.

Com a seleccions més fortes com Grècia amb Papaloukas, Spanoulis o Dimantidis, tambè l'alemanya de Nowitzki o Lituania o Russia que tambè poden donar la sorpresa.

Snowboard/Skateboard:

Bueno ara el tema està una mica apagat aquí a Catalunya (i afores) però als paisos del sud, tenen neu perquè es l'hivern tot i que la majoria de campionats són als Estats Units o a Europa, els famosíssims X GAMES, on es disputa moltíssimes categoríes on les més importants són: Snowboard, Skateboard, BMX, Motocross. Es van dur-se a terme l'any passat i que tindrán la seva próxima edició, els d'estiu al 2009 a Los Angeles i els d'hivern, on sempre a Aspen (Colorado) però al 2010 ja. ¿Qui destaquem aquí?

Per mi un dels millors, Shaun White, participa en Skate i en Snow, cabells llargs i es d'aquell que no passa desapercebut enlloc on va, segurament el noi amb més futur en aquests esports, que ja te un palmarès digne d'un campió. I una de les millors frases que s'han dit mai en aquest i en molts dels esports: "I was stoked because all the guys thought I deserved to win. But I was not riding there to be super-competitive. I was just having fun riding with those guys."

No ens descuidem tampoc de les noies que tambè tenen la seva categoria i podem destacar: Elissa Steamer (coneguda per tots en aquest àmbits) i Laura Perkins o Lacey Baker.

Bueno si vols parlem de curling o escacs ^^

Collita pròpia ;)

Gok.

Iyuthebest
31/08/2007, 17:32:34
i del tennis, ningu parla??

Per cumençar el tema una mica:

-Aquesta semana a cumensat USA open qui creieu que guanyara?

Vassili
31/08/2007, 17:41:40
I si parlem de golf? =D

Success
31/08/2007, 17:45:32
OMG, Makin tens unes idees...

Success

Maesse
31/08/2007, 19:47:26
Skate!! xD
Vassili, saps les rampes de Rambla Prim? Doncs jo patinaba allí de petit, un dia amb la tonteria em vaig trencar el braç xDDDD
Ara farà dos anys que no toco la taula, el metge m' ho a prohibit T_T

Vassili
31/08/2007, 22:15:41
Skate!! xD
Vassili, saps les rampes de Rambla Prim? Doncs jo patinaba allí de petit, un dia amb la tonteria em vaig trencar el braç xDDDD

Jajajaja, no m'extranya xD
Jo ho vaig deixar fa no gaire perque vaig trencar la meva taula (una element que costava una pasta xD) em vaig comprar una a la free (segur que la coneixes) i quasi ni la vaig tocar, la tinc nova.

Maesse
31/08/2007, 22:51:11
Jo tinc el meu skate amb les meves rodes Sped Fire, eixos Adventure y taula... no ho se xDDD

Iyuthebest
31/08/2007, 23:36:50
em... em... se se... sentu ignoorat...

xD

Maesse
31/08/2007, 23:46:41
em... em... se se... sentu ignoorat...

xD

Que deies Vassili? x)~

Allianz Arena
03/09/2007, 12:21:21
et vas trencar el braç en aquell parc¿? com to vas fer si les pujades i baixades no son molt grans nomes si vas per dins.

explica que vas fer xD

Luthor
03/09/2007, 13:17:09
Bon thread!

València comença a despertar, i aquesta es la temporada de Rubén Baraja, ja veureu ja...

Skate!! xD

Jo sé fer ollies! (crec que es diu aixi)

i del tennis, ningu parla??

Per cumençar el tema una mica:

-Aquesta semana a cumensat USA open qui creieu que guanyara?

Nadal em cau gordo, en canvi Federer i Hewitt son rox, dos dels millors tenistes ara mateix. Federer, increible.

Qubat
03/09/2007, 13:53:37
0-5 manita al Villareal, invicto desdeel 15 de Abril.

SALUDOS
Qubat

Nogrod
03/09/2007, 17:39:14
Nadal em cau gordo, en canvi Federer i Hewitt son rox, dos dels millors tenistes ara mateix. Federer, increible.

En Nadal es un desgraciat, millor no parlar d'ell.. A part que es com l'alonso, un cregut de merda a qui li pujen els fums al cap. A mes, no es pas un gran jugador, el que pasa es que te un fisic increible i les sap tornar totes... En federer, en canvi, si que es un gran jugador, i per aixo es manté el namber uan.

Maesse
03/09/2007, 17:49:52
et vas trencar el braç en aquell parc¿? com to vas fer si les pujades i baixades no son molt grans nomes si vas per dins.

explica que vas fer xD

Vaig saltar amb patins, però no portaba frens. Com anava per les onades profundes, les grans, no vaig poder frenar al caura, y vaig caure d' esquena, i per no donarme al cap vaig posar el braç, i sem va trencar.

Luthiels

Maesse
03/09/2007, 17:51:53
En Nadal es un desgraciat, millor no parlar d'ell.. A part que es com l'alonso, un cregut de merda a qui li pujen els fums al cap. A mes, no es pas un gran jugador, el que pasa es que te un fisic increible i les sap tornar totes... En federer, en canvi, si que es un gran jugador, i per aixo es manté el namber uan.

Et cauen malament per que son del Madrid, veritat, no? Tothom diu el mateix, que si son uns prepotens, que si no se que. Tenen motius, Nadal amb 20~21 anys segon del mon, Alonso amb 26 anys dos cops campió del mon. Es facil criticar desde fora, pero quan s' anatlitza la situació tot cambia.

Luthiels

Nogrod
03/09/2007, 18:01:50
Et cauen malament per que son del Madrid, veritat, no? Tothom diu el mateix, que si son uns prepotens, que si no se que. Tenen motius, Nadal amb 20~21 anys segon del mon, Alonso amb 26 anys dos cops campió del mon. Es facil criticar desde fora, pero quan s' anatlitza la situació tot cambia.

Luthiels

En federer es primer del mon desde fa mes anys que en nadal. A mes, ja m'agradara veure si quan en nadal te l'edat d'en federer qui es el primer... A part de que jugo a tenis i m'agrada més l'estil d'en Federer.

L'Alonso, qui em digui que aquell tiu no es prepoten i xulo, es que no segueix la formula 1. Ha tingut problemes amb en hamilton perque no volia quedar segon -.-

Sabia que en Nadal era del Madrid pero de l'Alonso no en tenia ni idea... i, sincerament, tan me fa.

Gastro
04/09/2007, 22:43:36
0-5 manita al Villareal, invicto desdeel 15 de Abril.

SALUDOS
Qubat

Que Bé.
I suposo que la victoria del Barça a sigut gràcies a l'àrbit no?

PD_Invicte sense contar la pretemporada:)

Gastro
05/09/2007, 23:30:24
Avui jugen la Semifinal de la Copa Catalunya el Girona-Barça ''B'' , havera com va..

Gastro
06/09/2007, 14:02:12
Resultat final Girona 2-3 Barça ''B'', la cantera fica al Barça a la final:)

També vui aprofitar parlant del Premi Príncep D'Asturias de L'Esport que ha sigut per Michael Schumacher, i aprofito per posar una tira còmica,
http://img257.imageshack.us/img257/5590/1ttl7.png

Gok
06/09/2007, 14:30:06
Resultat final Girona 2-3 Barça ''B'', la cantera fica al Barça a la final:)

Per passar així, prefereixo no passar. Va ser una pena d'arbribtre.

Gok.

Dragon of Chaos 2
07/09/2007, 01:05:46
Nomes volia comentar que no m'agrada cap esport xD
Ni veure'l ni fer-ho.

Draggy-.

Qubat
08/09/2007, 21:10:00
Avere que fa el Barça aquesta jornada, avere si necesita l'ajut dels arbitres per guanyar.. :)

SALUDOS
QUBATILLA

Gastro
09/09/2007, 04:16:46
Avere que fa el Barça aquesta jornada, avere si necesita l'ajut dels arbitres per guanyar.. :)

SALUDOS
QUBATILLA

Y el Madrid havera a qui haurà de demanar ajuda..
Els madrilistes desde que porteu 2 victories seguides ja esteu crescuts, no neu tan de sobrats..

Qubat
09/09/2007, 14:59:37
Y el Madrid havera a qui haurà de demanar ajuda..
Els madrilistes desde que porteu 2 victories seguides ja esteu crescuts, no neu tan de sobrats..

Donem espectacle i guanyem, vosaltres dos partits fent el pena. :)

SALUDOS
Qubat

Maesse
09/09/2007, 21:36:39
Qui opina que la selecció espanyola de furbol es patetica, i que el Luis Aragones practica un futbol de fa 30 anys? Que opineu sobre que no deixin jugar a la selecció catalana contra U.S.A.?
Joder, no només es Barça Madrid, Madrid Barça xD

Gastro
09/09/2007, 23:52:24
Donem espectacle i guanyem, vosaltres dos partits fent el pena. :)

SALUDOS
Qubat

Espectacle? Madrid?:eek:

Gok
10/09/2007, 00:01:14
Qui opina que la selecció espanyola de furbol es patetica, i que el Luis Aragones practica un futbol de fa 30 anys? Que opineu sobre que no deixin jugar a la selecció catalana contra U.S.A.?
Joder, no només es Barça Madrid, Madrid Barça xD
Home.. una tonteria, tot i això no necessitem ninguna confirmació de ningú per jugar un partit amb la selecció catalana. Contra Brasil fará 5 anys, no vam necessitar cap acceptació així que ara tampoc. Que diguin el que vulguin, no poden anar vetant perquè els hi dona la gana. Si fos Andalusia, segur que no passaría res.

Són uns pallassos, Villar and company.

Gok.

Maesse
10/09/2007, 00:36:40
Home.. una tonteria, tot i això no necessitem ninguna confirmació de ningú per jugar un partit amb la selecció catalana. Contra Brasil fará 5 anys, no vam necessitar cap acceptació així que ara tampoc. Que diguin el que vulguin, no poden anar vetant perquè els hi dona la gana. Si fos Andalusia, segur que no passaría res.

Gok.

Agree 100%

Allianz Arena
10/09/2007, 00:39:50
La selecció española fa pena, que uns jugadors de futbol que la majoria esta jugant en una de les millor lligues del mon (LFP) no siguin capaços de guanyar a islandia tot i que el espert predilecte es el handbol.

es la segona vegada que iniesta surtin a la segona part marqui per treure 1 punt.

Qubat perque no mires per al teu equip¿? nomes saps criticar al barça i posar-li flors al madrid, esta be que guanyeu pero tambe teniu errors.
Vosaltres teniu errors i guanyeu, el barça te errors i guanya. ningu es perfecte

Qubat
10/09/2007, 01:31:14
Espectacle? Madrid?:eek:

Sí, tu nomes vius al anys de capello, etc.. del madrid o ke? El Madrid de sempre era tiki-taka..

SALUDOS
Qubat

Success
10/09/2007, 01:50:02

Gok.

A Andalusia no es proposen aquestes mamarrachades excloents.

Success

Gok
10/09/2007, 01:59:15
A Andalusia no es proposen aquestes mamarrachades excloents.

Success
http://staff.tibiahispano.com/and.JPG

Enough?

Gok.

Success
10/09/2007, 02:07:29
http://staff.tibiahispano.com/and.JPG

Enough?

Gok.

Que grans, i gens de publicitat, cap mena de reconeixament polític... que grans son els andalusos.

Success

Maesse
10/09/2007, 02:13:12
Ah! Que la selecció d' Irak no esta morta encara? xD

Gok
10/09/2007, 02:35:59
Que grans, i gens de publicitat, cap mena de reconeixament polític... que grans son els andalusos.

Success
No sé, no visc a Andalusia. Per tant no m'interessa la publi.

Gok.

Success
10/09/2007, 02:44:26
No sé, no visc a Andalusia. Per tant no m'interessa la publi.

Gok.

Home, el federico es de teruel i també li importa un culló la "Séleccio déls Páissus Cátalans!" (com diu ell) xD pero en canvi, feu tant ressò mediàtic i polìtic que no hi té res a fer que tragarse tota la merda que aixo comporta...

Success

Nogrod
10/09/2007, 02:53:17
Home, el federico es de teruel i també li importa un culló la "Séleccio déls Páissus Cátalans!" (com diu ell) xD pero en canvi, feu tant ressò mediàtic i polìtic que no hi té res a fer que tragarse tota la merda que aixo comporta...

Success

Ale, fins i tot en l'esport hi poses en Federico xD?

Que voleu que us hi digui, es injust que no la deixin jugar, pero patim ja tantes injusticies... :s

Vassili
10/09/2007, 02:58:23
Si andalussia pot jugar, perque collons nosaltres no? Jo vaig anar a veure els dos ultims Catalunya-Brasil, no veig perque ara no podem jugar.

Success
10/09/2007, 02:58:41
Ale, fins i tot en l'esport hi poses en Federico xD?

Que voleu que us hi digui, es injust que no la deixin jugar, pero patim ja tantes injusticies... :s

Home, es el meu idol espiritual.

Tot i aixi, el Gok mateix m'ha donat la rao, a andalusia no fan els moviments i la guerra que es fan aqui a catalunya per la merda de selecció, alla es juga sense tanta política barrejada, aqui, a un partit que vai anar quan encara no tenia us de rao l'unic que vaig veure que em va traumatitzar va ser cremar banderes españoles i l'unic que vai sentir es catalunya lliure, terra lliure, volem independencia, i mamarrachades d'aquestes, cal dir, que no he tornat mai més a un zoo com aquell.

Success

Nogrod
10/09/2007, 13:19:34
Home, es el meu idol espiritual.

Tot i aixi, el Gok mateix m'ha donat la rao, a andalusia no fan els moviments i la guerra que es fan aqui a catalunya per la merda de selecció, alla es juga sense tanta política barrejada, aqui, a un partit que vai anar quan encara no tenia us de rao l'unic que vaig veure que em va traumatitzar va ser cremar banderes españoles i l'unic que vai sentir es catalunya lliure, terra lliure, volem independencia, i mamarrachades d'aquestes, cal dir, que no he tornat mai més a un zoo com aquell.

Success

Has d'entendre que a Catalunya lo politica es el pa de cada dia a tot arreu. La posem a tot arreu i l'aprofitem a qualsevol lloc. El que dius tu de cremar les banderes ja es bandalisme (et foten a la preso, i si la bandera es oficial, amb l'escut, t'hi pots quedar una bona temporada) Vaja, son extrems del radicalisme i de l'independentisme.

Gok
10/09/2007, 13:20:56
Has d'entendre que a Catalunya lo politica es el pa de cada dia a tot arreu. La posem a tot arreu i l'aprofitem a qualsevol lloc. El que dius tu de cremar les banderes ja es bandalisme (et foten a la preso, i si la bandera es oficial, amb l'escut, t'hi pots quedar una bona temporada) Vaja, son extrems del radicalisme i de l'independentisme.
I que sap perfectament que no tothom és així.

Gok.

Success
10/09/2007, 13:58:54
No, està clar que la política es important, pero a catalunya el que hi ha es una malatia anomenada nacionalisme, res mes.

Success

Gastro
11/09/2007, 17:30:24
Avui, 11 de Septembre, Diada de Catalunya, és juga la final de la Copa Catalunya a Palamós, s'enfrontarán Nàstic-Barça ''B'', havera com va.

Success
11/09/2007, 17:33:36
Esperem que bé.

Success

Gastro
12/09/2007, 16:59:02
Esperem que bé.

Success

Pues no, el Barça ''B'' a perdut contra el Nàstic 1-2.

Bueno una cosa que volia comentar van ser les declaracions de Joan Laporta a la FIFA i a la LFP, primer perque gairebé tots el jugadors del Barça estan amb les seves Seleccions corresponents, i el Barça jugant la final de la Copa Catalunya amb tot el filial, sense poder agafar els seus jugadors, perque estan amb la selecció fen partits amistosos, fins i tot Henry no podia jugar amb la seva selecció per sansió pero el seleccionador francès no el va voler alliberar. Tot i que és el Barça el que paga al jugador per jugar amb ells.
Desprès també va dir que li sembla injust que la selecció Catalana de Futbol no pugi fer un amistòs.

Jo hi estic 99% d'acord amb ell:)

Bueno i amb tot això poso per posar un dibuixet.
http://img253.imageshack.us/img253/29/1eay8.png

Gastro
15/09/2007, 23:43:18
España de Basquet a la final del EuroBasket al derrotar a Grècia aquesta nit, demà jugarà la final contra Russia o Lituània, havera com va:)

Success
15/09/2007, 23:45:12
Guanyarem, ja veuràs :D

Success

Gastro
15/09/2007, 23:47:37
Guanyarem, ja veuràs :D

Success

Amb la parella Gasol-Navarro està tot fet:)

Havera si puc dir el mateix de la de futbol...

Success
16/09/2007, 00:00:52
Amb la parella Gasol-Navarro està tot fet:)

Havera si puc dir el mateix de la de futbol...

Serà més difícil xD

Tot i que aquesta selecció de bàsquet, no només guanya, ofereix espectacle i tot, que bonic :D

Success

Maesse
16/09/2007, 00:02:44
Vau veurer les asistencies que va fer-li el Rudi al Gasol? Jo pensava que era un partit dels Glover Troters! xD

Success
16/09/2007, 00:05:01
És molt bèstia, a més a més, quins taps que foten, es que vaya equipas, és molt fort...

Success

Allianz Arena
16/09/2007, 15:45:31
el que mes mola es el comentari que fa el montes xDD.

mi cabeza da vueltas persiguiendote...
o la de mojopicon xDD

el puto amo

Maesse
16/09/2007, 16:09:50
el que mes mola es el comentari que fa el montes xDD.

mi cabeza da vueltas persiguiendote...
o la de mojopicon xDD

el puto amo

La rica salsa en canarias... (8) xD

Allianz Arena
16/09/2007, 16:11:47
se llama mojopicon (8) xD

Success
17/09/2007, 00:21:31
Merda!!!!!!!

Era nostra la copa :(:(:(:(:(:(

Success

Gok
17/09/2007, 01:48:29
Merda!!!!!!!

Era nostra la copa :(:(:(:(:(:(

Success
Això és el que passa per anar confiats i estar empanats.

Gok.

Success
17/09/2007, 07:18:26
Agree.

Tot i aixi, es una llastima.

Success

Luthor
17/09/2007, 08:33:50
Una llàstima :(

Grecia, ara es bicampiona, fútbol i basket no?

Gastro
17/09/2007, 16:59:44
Osasuna 0-0 Barça... que hi farem..

Dragon of Chaos 2
17/09/2007, 18:53:02
Osasuna 0-0 Barça... que hi farem..

Animar millor? xD

Draggy-.

Success
17/09/2007, 18:55:45
No, que corrin més :D

Success

Dragon of Chaos 2
17/09/2007, 18:59:38
No, que corrin més :D

Success

Que entrenen mas xD

Draggy-.

Maesse
17/09/2007, 19:01:21
Que es donin de una puñetera vegada que si no canvia el joc no guanyaran res

Success
17/09/2007, 19:02:24
Joder, si son bonissims, el que passa que semifinal i final la han liat molt...

Success

Maesse
17/09/2007, 19:03:25
Joder, si son bonissims, el que passa que semifinal i final la han liat molt...

Success

Deia el Barça xDDDD

Success
17/09/2007, 19:04:26
Ohh, sorry :D

Cert, que penquin més i que l'entrenador s'espavili, que crec que esta una mica xalat.

Success

Gok
17/09/2007, 19:15:13
Una llàstima :(

Grecia, ara es bicampiona, fútbol i basket no?
Uhm, Grècia ja era bicampiona d'Europa, això farà.. 3 anys crec quan va guanyar l'Eurobasket i l'Eurocopa. Ahir va guanyar Rússia.

Gok.

Maesse
17/09/2007, 23:57:21
Us heu donat conta que Espanya a guanyat tots els esportas a nivel mundial menys el futbol? No tenen remei xD

Gastro
19/09/2007, 17:20:28
Avui Barça-Lyon ,pare nostre que estás en el cel...

Success
19/09/2007, 17:28:08
Avui Barça-Lyon ,pare nostre que estás en el cel...

Si, quins nervis :D

Success

Iyuthebest
20/09/2007, 00:34:30
3-0 del barça :P

Success
20/09/2007, 00:36:10
Si, no molt espectacular pero bueno :D

Success

Gastro
20/09/2007, 00:37:17
3-0 del barça :P

Les meves plegàries han sigut escoltades:)

Maesse
20/09/2007, 19:48:07
Les meves plegàries han sigut escoltades:)

No ho saps però jo soc el teu deu xD

Qubat
20/09/2007, 19:50:55
Cuando ganas 3-0 y no das buena impresión eske el otro ekipo es un pakete.

SALUDOS

Maesse
20/09/2007, 19:57:05

SALUDOS

Quina part del nom del tema no entens, es "Català: Esports"
T' ho deixo clar, segueixes amb aquesta linea i et baneixaré permanenment, val? :*

Gastro
20/09/2007, 20:00:30

SALUDOS

Sí, el Barça va donar una impressió pèsima, amb tots els gols de rebot i sempre amb l'ajuda arbitral, va guanyar injustament..

No ho saps però jo soc el teu deu xD

Amén

Maesse
20/09/2007, 20:46:05
I handball? No us agrada el handball? xD

Vassili
20/09/2007, 21:39:52
Quina part del nom del tema no entens, es "Català: Esports"
T' ho deixo clar, segueixes amb aquesta linea i et baneixaré permanenment, val? :*

Si no ho fa ningu avans =*

Peace

Vassili

Maesse
20/09/2007, 22:29:22
Si no ho fa ningu avans =*

Peace

Vassili

Es meu mamó xDDDDD

Vassili
20/09/2007, 22:36:47
Si, tan teu com el pelaiin xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Peace

Vassili

Luthor
20/09/2007, 22:42:47
Sincerament, em sembla que esteu fent una mica de "bulling"

Seria bo anar olvidant les coses, al menys perdonarles.

Demostreu perquè esteu on sou, va ;)

Gastro
20/09/2007, 22:48:17
Bueno per seguir amb el tema. Noticia d'última hora, Mourinho es pira del Chelsea.

Allianz Arena
20/09/2007, 22:50:18
el que no entenc es com sempre que guanya el barça es perque l'altre es un paquete i quan guanya el madrid han jugat de puta madre,

vinga nano quan sapigues diferenciar el bon futbol del dolent m'avises que nomes saps criticar el barça i posar-li flors al madrid
quina tonteria que tens qubat amb aixo del barça i el madrid

Luthor
20/09/2007, 23:15:49
el que no entenc es com sempre que guanya el barça es perque l'altre es un paquete i quan guanya el madrid han jugat de puta madre,

vinga nano quan sapigues diferenciar el bon futbol del dolent m'avises que nomes saps criticar el barça i posar-li flors al madrid
quina tonteria que tens qubat amb aixo del barça i el madrid

Va, pau ;)

Bueno per seguir amb el tema. Noticia d'última hora, Mourinho es pira del Chelsea.

M'ha sobtat moltíssim, algun motiu han donat?

Gastro
20/09/2007, 23:36:33
Va, pau ;)

M'ha sobtat moltíssim, algun motiu han donat?

Això ja es veia, ja que els piques i les disputes entre Mou i Abramovich eren diàries.
El seu substitut serà l'israelí Avram Grant, es veu que aquest es amic de negocis del Abramovich..

Makin
20/09/2007, 23:39:52
Sincerament, em sembla que esteu fent una mica de "bulling"

Seria bo anar olvidant les coses, al menys perdonarles.

Demostreu perquè esteu on sou, va ;)

Completament d'acord, encara que a vegades costi d'aceptar, són els nostres visitants i es mereixen totes els respectes que fasin falta.

Pd: peace.

Mak.

Gastro
21/09/2007, 17:02:48
Vui aprofitar la sortida de Mourinho del Chelsea per posar aquest dibuixet.

http://img404.imageshack.us/img404/5731/1eiw6.png

Allianz Arena
21/09/2007, 21:51:30
[QUOTE=Luthor;203052]Va, pau ;)

esque em treu de polleguera que nomes sapiga criticar al barça i posar-li floretes al madrid, que es creu que perque guanyin 3 partits ja son els millors del mon :mad:

Success
21/09/2007, 22:01:31
Molt bo lo del Mou, ara cobrara 35 millons, quina flipada...

Success

Gastro
23/09/2007, 01:04:46
Barça 2-1 Sevilla [el gol del Sevilla a temps afegit:mad:]

Els 2 gols de Messi:eek:

Success
23/09/2007, 02:25:55
We, deu ni dor avui ;D

Success

Gastro
23/09/2007, 02:29:55
We, deu ni dor avui ;D

Success

Si gràcies al Messi que sinó..

Success
23/09/2007, 02:33:37
Si, home avui n'hi ha molts que es salven...

Success

Gastro
23/09/2007, 02:52:58
Si, home avui n'hi ha molts que es salven...

Success

Bueno vale, pero a la Segona Part:)

M'ha fet molta rabia el gol del Sevilla:mad:

Success
23/09/2007, 14:34:07
Es el gran Oleguer, que sel ha menjat :S

No puc entendre que si una defensa esta jugant amb una nota de 10 als útlims 5 minuts facin un canvi com aquest.

Pero bueno, la cosa es que els 3 punts son nostres :D

Success

Gastro
23/09/2007, 15:03:59
Es el gran Oleguer, que sel ha menjat :S

No puc entendre que si una defensa esta jugant amb una nota de 10 als útlims 5 minuts facin un canvi com aquest.

Pero bueno, la cosa es que els 3 punts son nostres :D

Success

Si lo important és la victoria y el que fagi el Madrid avui a Valladolid..

Vassili
23/09/2007, 15:08:32
Quote del As...
"Poulsen cerró el cotejo con un penalti por agarrón a Giovanni. Hubo penalti, sí, pero por ahí no se pitan muchos de esos; en el Camp Nou, sí. Messi, de tiro flojito y seguro, batió a Palop."

Pero por el amor de dios, quina cara tenen. Va ser penalty clarissimament, aixo SEMPRE es pita, el tiu el va abraçar i despres el va tirar al terra, deu meu... el comentari del partit es patetic, en general el diari sencer es patetic.

Peace

Vassili

Gastro
23/09/2007, 15:12:03
Quote del As...
"Poulsen cerró el cotejo con un penalti por agarrón a Giovanni. Hubo penalti, sí, pero por ahí no se pitan muchos de esos; en el Camp Nou, sí. Messi, de tiro flojito y seguro, batió a Palop."

Pero por el amor de dios, quina cara tenen. Va ser penalty clarissimament, aixo SEMPRE es pita, el tiu el va abraçar i despres el va tirar al terra, deu meu... el comentari del partit es patetic, en general el diari sencer es patetic.

Peace

Vassili

Si tio, jo l'hi he donat una ullada al comentari y la de tonteries que es diuen.

Lo arreglaron Leo y Undiano
Dos goles de Messi disimulan el mal partido del Barça. El Sevilla, pobre. El árbitro anuló un gol a Kerzhakov: pitó peligro. Kanouté descontó después.

En el capítulo de desesperados, los sevillistas sí ganaron el partido. El Barça se impuso sin grandeza ante un Sevilla desconocido. ¿Tanto le puede pesar a un equipo meterse en la Champions? No sabría decirles. Total, han jugado un partido y estamos en septiembre. Pero lo suyo fue el aplatanamiento químicamente puro. Ni Alves ni Navas ni Kanouté ni nadie. Ese no fue el Sevilla, nos lo han 'cambiao'. Ojalá sea por poco tiempo.

Success
23/09/2007, 15:12:46
Quote del As...

Peace

Vassili

Totalment d'acord, semblava que ballessin un tango i després el fot clarament a terra, si es piten o no m'importa un bledo, pero amb el reglament a la mà es penal.

I per altre banda la lectura subliminal de que el barça va ser ajudat per l'arbit fa que el converteixi en un diari demagog i potencialment asqueros, clar que tampoc es una novetat, es de PRISACOM...

Success

Success
24/09/2007, 00:08:39
Madrid 1 a 1.

Gol de saviola minut 86!

El cabró ja comença a liarnosla...

Pero bueno, sumant la perdua dels perikitos i l'empat del madrid, i tenint en compte que vam guanyar a un dels forts, molt bona jornada ;D

Success

Gastro
25/09/2007, 18:39:18
Noticia d'última hora, el presi del Madrid, Ramón Calderón ha estat detingut per causas desconegues en un aeroport d'Estats Units.

Això és el que posen en el Diari Sport:

Según informa la web "Estrella Digital", Ramón Calderón, presidente del Real Madrid estuvo detenido durante un tiempo indeterminado en el aeropuerto John Fitzgerald Kennedy de Nueva York.

Aunque de momento hay poca información al respecto, parece que Calderón viajaba a Nueva York para visitar a una de sus hijas, que vive en Estados Unidos. Por causas que se desconocen, al pasar la aduana fue detenido y conducido a una de las salas del aeropuerto destinadas a los detenidos.

Ha sido necesaria la intervención del ministro del interior, Alfredo Pérez Rubalcaba, reconocido madridista, para conseguir que tras unos minutos el presidente del Real Madrid pudiera abandonar las dependencias del aeropuerto de Nueva York.

Por lo que se ve, los aeropuertos empiezan a ser 'gafes' para los presidentes de clubs de fútbol español. Y si primero fue Joan Laporta quien tuvo sus problemas, ahora ha sido Ramón Calderón.

PD: I avui torna la Lliga..

Success
25/09/2007, 21:20:34
Noticia d'última hora, el presi del Madrid, Ramón Calderón ha estat detingut per causas desconegues en un aeroport d'Estats Units.

Això és el que posen en el Diari Sport:

Según informa la web "Estrella Digital", Ramón Calderón, presidente del Real Madrid estuvo detenido durante un tiempo indeterminado en el aeropuerto John Fitzgerald Kennedy de Nueva York.

Aunque de momento hay poca información al respecto, parece que Calderón viajaba a Nueva York para visitar a una de sus hijas, que vive en Estados Unidos. Por causas que se desconocen, al pasar la aduana fue detenido y conducido a una de las salas del aeropuerto destinadas a los detenidos.

Ha sido necesaria la intervención del ministro del interior, Alfredo Pérez Rubalcaba, reconocido madridista, para conseguir que tras unos minutos el presidente del Real Madrid pudiera abandonar las dependencias del aeropuerto de Nueva York.

Por lo que se ve, los aeropuertos empiezan a ser 'gafes' para los presidentes de clubs de fútbol español. Y si primero fue Joan Laporta quien tuvo sus problemas, ahora ha sido Ramón Calderón.

PD: I avui torna la Lliga..

Que bo...

Espero que el Sevilla perdi i dema guanyem nosaltres.

Succ

Gastro
25/09/2007, 21:42:17
Espero que el Sevilla perdi i dema guanyem nosaltres.

Success

Yo també ho espero:)

Vassili
25/09/2007, 21:54:58
La noticia no te res d'especial, qualsevol que hagi anat a EEUU sap que es bastant freqüent, veuen un passaport extranger i es posen paranoics.

Peace

Vassili

Success
25/09/2007, 22:04:04
La noticia no te res d'especial, qualsevol que hagi anat a EEUU sap que es bastant freqüent, veuen un passaport extranger i es posen paranoics.

Peace

Vassili

Home, es curiosa si mes no... i enacara mes per els que no anem cada setmana a USA xD

Success

Vassili
25/09/2007, 22:21:33
Home, es curiosa si mes no... i enacara mes per els que no anem cada setmana a USA xD

Success

Ah, hi ha gent aixi? xDD

Peace

Vassili

Maesse
25/09/2007, 22:29:26
Ah, hi ha gent aixi? xDD

Peace

Vassili

Si hi ha, les pijes de BCN que compren mobles a NY xDDDDDD

Vassili
25/09/2007, 22:42:19
Si hi ha, les pijes de BCN que compren mobles a NY xDDDDDD

No, jo deia si de veritat hi ha gent que no hi va cada setmana :)

Peace

Vassilón

Success
25/09/2007, 22:43:24
No, jo deia si de veritat hi ha gent que no hi va cada setmana :)

Peace

Vassilón

Jo no hi he anat mai en la meva vida xD

Success

Vassili
25/09/2007, 22:44:53
:OOO
Aixo ho has de solucionar, boss! El proxim nadal us faig una visita guiada per NY a tu i els directors xD

Peace

Vassili

Gastro
25/09/2007, 23:32:54
Jo no hi he anat mai en la meva vida xD

Success

Doncs la pròxima convenció que sigui a NY:)

PD: Jo si que hi he nat :>

Vassili
25/09/2007, 23:40:51
Doncs la pròxima convenció que sigui a NY:)

PD: Jo si que hi he nat :>

La millor ciutat del planeta amb diferencia :)
Es on m'agradaria viure.

Peace

Vassili

P.S.: jo hi he sigut 3 cops, a veure si aquest estiu que ve faig el 4.

Maesse
25/09/2007, 23:45:15
:OOO
Aixo ho has de solucionar, boss! El proxim nadal us faig una visita guiada per NY a tu i els directors xD

Peace

Vassili

Si pagues tu tot... xDDDD

Fymorph
25/09/2007, 23:46:09
Nah, res com una casa aprop del bosc, no suporto les grans ciutats, i amb prou feines suporto vila.

Vassili
25/09/2007, 23:47:35
Si pagues tu tot... xDDDD

No xD

Nah, res com una casa aprop del bosc, no suporto les grans ciutats, i amb prou feines suporto vila.

Uf, a mi m'agovia viure allunyat de la civilitzacio.

Peace

Vassili

Success
26/09/2007, 15:36:16

OMG xD

No diguis aixo... Vilafranca esta molt be, es un entremig de poble i ciutat.

Success

Maesse
26/09/2007, 15:41:15
Barcelona no mola xD
Es monoton, hi ha massa gent... xDDD
Com li vaig dir al Success, trigo jo més sent de Barcelona per arribar a la UPC que tu desde Vilafranca xDDDDDDDDDDD

Success
26/09/2007, 16:09:26
Barcelona no mola xD
Es monoton, hi ha massa gent... xDDD
Com li vaig dir al Success, trigo jo més sent de Barcelona per arribar a la UPC que tu desde Vilafranca xDDDDDDDDDDD

Correcte, en se mes d'un cas d'aquestos...

Success

Gastro
26/09/2007, 16:45:02
Aquest tema no era d'esports? xDDD

Per seguir el tema us ensenyo la noticia que ha publicat el diari The Sun, on diuen que el Chelsea estaría disposat a pagar 16milions de Euros per temporada a Ronaldinho, i 100milions per fixarlo, espero que no es cumpleixi i que la delicada situació de Ronnie és solucioni ràpid.

També vui destacar la derrota d'ahir del Sevilla davant l'Espanyol 2-3.

Success
26/09/2007, 17:12:03
Aquest tema no era d'esports? xDDD

Per seguir el tema us ensenyo la noticia que ha publicat el diari The Sun, on diuen que el Chelsea estaría disposat a pagar 16milions de Euros per temporada a Ronaldinho, i 100milions per fixarlo, espero que no es cumpleixi i que la delicada situació de Ronnie és solucioni ràpid.

També vui destacar la derrota d'ahir del Sevilla davant l'Espanyol 2-3.

Que no es cumpleixi?

Tot el contrari, que es cumpleixi!!!

100 millons JA!

Success

Gastro
26/09/2007, 17:24:04
Que no es cumpleixi?

Tot el contrari, que es cumpleixi!!!

100 millons JA!

Success

I en Ronnie? Per qui el remplaçariem? xD

Success
26/09/2007, 17:51:17
I en Ronnie? Per qui el remplaçariem? xD

Joder, si juguem millor sense ell.

Posem Iniesta i després combinem els dos babys.

Success

Gastro
26/09/2007, 18:03:01
Joder, si juguem millor sense ell.

Posem Iniesta i després combinem els dos babys.

Success

I que fem amb els 100kilos?

Success
26/09/2007, 18:22:36
Paguem la mitad del nostre nou estadi, per exemple.

Success

Gastro
26/09/2007, 21:07:50
Paguem la mitad del nostre nou estadi, per exemple.

Success

Mmmm tens visió de futur xD

Success
27/09/2007, 02:03:38
Mmmm tens visió de futur xD

Sip, i un genial 4 a 1, marxando ;D

Success

Gastro
27/09/2007, 16:48:46
Sip, i un genial 4 a 1, marxando ;D

Success

Quins primers 10 minuts i quin Messi:eek:

Success
27/09/2007, 19:55:01
Si, i quin Iniesta i quin Deco i quin Abidal, i quin x...

Vinga ara aveure si el Betis remata la feina ;D

Success

Success
28/09/2007, 21:05:57
Doncs no ha pogut ser...

Madrid líder...

Success

Gastro
28/09/2007, 22:30:53
Doncs no ha pogut ser...

Madrid líder...

Success

S'haurà d'esperar una mica més..

Success
28/09/2007, 22:33:51
Si, demà un altre cop lliga, això es un no parar.

Success

Maesse
28/09/2007, 23:31:59
Si, demà un altre cop lliga, això es un no parar.

Success

Com la marcha, sino mira al Paquillo Fernandez, un cop comença no para xD

Gastro
29/09/2007, 15:11:35
Avui torna la lliga Llevant-Barça, si tot va bé ha de guanyar el Barça:)

Success
29/09/2007, 15:13:58
I Saragossa - Sevilla.

Success

Gastro
29/09/2007, 23:51:00
Barça 2-0 Llevant, mitja part, dos gols de Henry:)

I Saragossa 2-0 Sevilla:)

Gastro
30/09/2007, 01:00:06
Al final Barça 4-1 Llevant de penalt, Hat-trick de Henry.

També Saragossa 2-0 Sevilla,

Barça líder provisional, havera que fa demà el Madrid..

Maesse
30/09/2007, 01:05:30

Perdrà, segur xD

Maesse

alejo
30/09/2007, 02:50:47
jo no estaria tan segur...

Gastro
30/09/2007, 10:09:18
jo no estaria tan segur...

Jo confio en que perdi:)

Success
30/09/2007, 15:36:43
JO també :D

Success

Gok
30/09/2007, 17:31:01

Success :*

Gok :)

Siddakky
30/09/2007, 18:36:29
No vollguera ofendrer, pero el Llevant està molt mal.

Success
30/09/2007, 18:37:43
Siddakky, clar, es per aixo que el Henry va marcar xDD

Success

Siddakky
30/09/2007, 18:40:43
Per aixo mesm dic que esta molt mal, Jo no llansaria les campanes al vol per ixe partit. Al camp del Stuttgart es vorá millor.

alejo
30/09/2007, 18:41:08
voleu fer porra de com kedara el madrid? yo dic 2-0

Siddakky
30/09/2007, 18:44:51
Jo Firmo un empat.

Tots els equips que du Schuster son molt forts al empessar la temporada, així que dubto que Gefate guanya

Success
30/09/2007, 18:45:15
Per aixo mesm dic que esta molt mal, Jo no llansaria les campanes al vol per ixe partit. Al camp del Stuttgart es vorá millor.

Correcte.

Perque no et cambies la firma? Es lleig que vulguis treure el link de Tpic, ja que la web es nostra :( xDD

Success

Siddakky
30/09/2007, 21:56:34
Confirmat. La proxima volta que compre loteria li demanare a Calderon que toca el billet.

Success
30/09/2007, 22:08:14
Merda, ha guanyat el madrid :=

Success

Siddakky
30/09/2007, 22:16:54
GOOOL Del València CdF

Gok
30/09/2007, 22:20:20
GOOOL Del València CdF
Puc deduïr pel post anterior que ets Valencià, ara ho confirmo :)

Cert?

Gok.

Siddakky
30/09/2007, 22:52:21
Sí, pero deduisc que m'acepteu el valencià com a català i per tant puc xarrar per ací, no?

Allianz Arena
30/09/2007, 23:07:44
esclar que si ^^ quin henry mare meva

Gok
30/09/2007, 23:17:55
Sí, pero deduisc que m'acepteu el valencià com a català i per tant puc xarrar per ací, no?
No si precisament no soc jo els que diferencío catalans de valencians :p
Aquí tothom es acceptat mentre ens entenguem cap problema xD

Gok.

Siddakky
30/09/2007, 23:24:04
De fet puc parlar perfectament en estàndard, però sempre m'ha agradat molt més l'accent i el vocabulari d'aquí el Sud.

Success
30/09/2007, 23:25:06
No si precisament no soc jo els que diferencío catalans de valencians :p
Aquí tothom es acceptat mentre ens entenguem cap problema xD

Gok.

OMG!

Gràcies :D

Success

alejo
30/09/2007, 23:58:19
ya se ke sere rebutjat per tothom i tatxat de raret,pero soc de barcelona i del madrid,tota la meva familia es del madrid i com no? jo tmb

0-1!!!!molttt bee,seguim liders!!!visca el gol als ultims minuts..:p

Allianz Arena
01/10/2007, 23:18:51
3 ocasions de merda xD
i el getafe es mereixia guanyar, no ho dic per ser cule pero e vist el reportatge i el getafe va tenir moltes mes ocasions

Gastro
02/10/2007, 21:06:30
Avui es juga el Stuttgart-Barça , havera com ens va ;>

Gastro
02/10/2007, 22:55:18
Goooool de Puyol !!

Gastro
02/10/2007, 23:38:58
Resultats finals:

Stuttgart 0-2 Barça

Sevilla 4-1 Slavia[..]

Success
02/10/2007, 23:54:23
Resultats finals:

Stuttgart 0-2 Barça

Sevilla 4-1 Slavia[..]

Bona jornada :D

Success

Gastro
03/10/2007, 00:11:46
Bona jornada :D

Success

Tot bé excepte les lesions de Màrquez i Puyol :s

Gastro
06/10/2007, 14:52:13
Bueno per si no ho sabeu la FIFPro (Federación Internacional de Futbolistas Profesionales) ha escollit a 3 jugadors del Barça que composarien el millor ''11'' del món. En aquesta votación hi han participat 57.500 professionals entre 42 associacions esportives repartides per tot el món.
Aquests 3 jugadors son Carles Puyol , Leo Messi y Ronaldinho.
El Barça pot presumir de ser l'únic equip que té més jugadors entre els 11 escollits.

Un detall curiós sería que aquest ''11'' escollit costaría 600milions d'euros, l'onze ideal esta compost per Cristiano Ronaldo[Manchester United], Kaká[Milan], Buffon [Juventus] , Nesta [Milan], Cannavaro [Madrid], Puyol [Barça], Terry [Chelsea], Gerrard [Liverpool] , Messi [Barça] , Drogba [Chelsea] y Ronaldino [Barça].

Ara només falta un multimillonari àrab del petroli perque fagi aquest equip realitat..

Gastro
07/10/2007, 12:12:42
Avui Barça-Athletic de Madrid a les 17:00h , havera que tal va :>

Success
07/10/2007, 12:43:35
Avui Barça-Athletic de Madrid a les 17:00h , havera que tal va :>

Si, espero que guanyem ;D

Success

Allianz Arena
07/10/2007, 12:57:54
cannamalo¿? Lol prefereixo el jarque :P

quin golassssss de riera com l'enxufa al pal contrari
valencia 1 espanyol 2

Gastro
07/10/2007, 20:47:27
Final Barça 3-0 Athletic de Madrid :>
Final Madrid 2-0 Recreativo :<

Aprofito per posar fotos del nou "Camp Nou" aixì podeu dir que us sembla aquest nou projecte, ideat per l'arquitecte Norman Foster ;>

http://img213.imageshack.us/img213/8959/1fdu2.jpg
http://img213.imageshack.us/img213/9308/1ffq9.jpg
http://img213.imageshack.us/img213/1251/1flb0.jpg

Per a mi és bonic:)
Havera que us sembla a vosaltres ;o

Gok
07/10/2007, 20:51:55
Visca el Barça :>

El nou Camp Nou, a mi m'agrada molt. Crec que li donará molta vida i será un dels grans de Barcelona.

Gok.

Gastro
07/10/2007, 20:54:25
Crec que li donará molta vida i será un dels grans de Barcelona.

Bueno pero això ja ho és no? Bueno ho serà una mica més ;D

Success
07/10/2007, 21:21:15
Si, jo també hagues escollit aquell de totes les propostes!

Success

Maesse
07/10/2007, 22:02:02
Jo no ho se, no puc veurer ni la foto del Gastro xD

Luthor
07/10/2007, 22:20:02
Bones

després d'escoltar ahir el València Español per Tv3, vaig acabar cabrejat. O trist.

Es normal ja en aquest món que no existeixi una part neutral, tot es partidista i es comprensible, pero cony, una cosa es ser partidista i l'altre pasar-se mig partit insultant al Macrhena, cagant-se en el València i en sa mare, diguent que l'Español havia jugat molt bé (en la segona part va ser raquític), en fi, em va semblar una actuació penosa per part d'aquest comentaristes, com a mínim, si no poden ser minimament neutrals o fer-ho veure, que no insultin a l'equip rival, home

Per part meva, les nits del dissabte de TV3 tenen un expectador menys

Apa.

Success
07/10/2007, 22:44:22
Bones

després d'escoltar ahir el València Español per Tv3, vaig acabar cabrejat. O trist.

Es normal ja en aquest món que no existeixi una part neutral, tot es partidista i es comprensible, pero cony, una cosa es ser partidista i l'altre pasar-se mig partit insultant al Macrhena, cagant-se en el València i en sa mare, diguent que l'Español havia jugat molt bé (en la segona part va ser raquític), en fi, em va semblar una actuació penosa per part d'aquest comentaristes, com a mínim, si no poden ser minimament neutrals o fer-ho veure, que no insultin a l'equip rival, home

Per part meva, les nits del dissabte de TV3 tenen un expectador menys

Apa.

Com tu dius, Welcome to the jungle xD

Success

Maesse
08/10/2007, 09:15:24
Tots els canals tenen un equip de futbol predilecte, TV3 té al Barça, Cuatro, A3. TVE, T5 al R.Madrid. Jo veuria la Sexta... almenys m' ho paso bé amb el Montes :rolleyes: xD

Allianz Arena
08/10/2007, 15:48:24
TVE no te el madrid com a predilecte o almenys es el que yo crec

PD: esque la majoria que no siguin del valencia es caguen en el marchena que es un porc de merda i sempre vol tenir la raó. a mi personalment aquests tipus de jugadors no m'agraden per res sempre fent faltes a tothom i despres quan a ell li fan una falteta ja podeu treure la camilla -.-

Gastro
10/10/2007, 16:23:43
Bueno , vui informar-vos que la FIFA ha "nominat" a 7 jugadors del Barça per convertir-se en el Jugador de L'Any.

Aquests seleccionats sòn Deco, Eto'o, Henry, Márquez, Messi, Ronaldinho y Thuram.
El Reial Madrid només té a 2 jugadors, Cannavaro i Van Nisterlooy, mentre que només hi ha un jugador Español nominat, Fernando Torres [Liverpool]

Aquí esta la llista completa de nominats:
Gianluigi Buffon (ITA), Fabio Cannavaro (ITA), Petr Cech (CZE), Cristiano Ronaldo (POR), Deco (POR), Didier Drogba (CIV), Michael Essien (GHA), Samuel Eto'o (CAM), Gennaro Gattuso (ITA), Steven Gerrard (ING), Thierry Henry (FRA), Juninho (BRA), Kaká (BRA), Miroslav Klose (GER), Philipp Lahm (GER), Frank Lampard (ING), Rafael Márquez (MEX), Lionel Messi (ARG), Alessandro Nesta (ITA), Andrea Pirlo (ITA), Franck Ribéry (FRA), Juan Román Riquelme (ARG), Ronaldinho (BRA), Wayne Rooney (ING), John Terry (ING), Carlos Tévez (ARG), Lilian Thuram (FRA), Fernando Torres (ESP), Ruud van Nistelrooy (HOL) y Patrick Vieira (FRA).

Que us sembla ;o

Allianz Arena
10/10/2007, 20:20:18
jo crec que sel portara en kakà cap a casa, es un tros de jugador de cap a peus i s'ho mereix

Success
10/10/2007, 20:58:05
Sip, molt bona noticia pel barcelonisme ;D

Success

Gastro
10/10/2007, 21:03:09
A mi m'ha sorprès la de Màrquez, suposo que su mereix.

Com sabeu les votacions les fan tots els Seleccionadors i els Capitans de les diferents seleccions :)

Allianz Arena
13/10/2007, 23:53:56
ara que men recordo vull dir que totes les lesions que pateixen els jugadors del barça (la majoria de lesions) son perque no calente i estiren bé, es a dir, que surten 30 min. abans de començar el partit i es posen a fer passades llargues i merdes i despres passa el que passa.

a si... espanya 3 - 0 dinamarca

partit de color blanc i blau riera i tamudo ROX!!!!!!!!!!!

Success
14/10/2007, 12:29:43
ara que men recordo vull dir que totes les lesions que pateixen els jugadors del barça (la majoria de lesions) son perque no calente i estiren bé, es a dir, que surten 30 min. abans de començar el partit i es posen a fer passades llargues i merdes i despres passa el que passa.

a si... espanya 3 - 0 dinamarca

partit de color blanc i blau riera i tamudo ROX!!!!!!!!!!!

3 a 1 :D

Bon partit, si ;D

Success

Gastro
14/10/2007, 16:26:15
Si també vui afegir la derrota de França davant Inglaterra a la semifinal a la Copa del Món de Rugby amb el gran Chabal com a referènca.
Va ser un partit molt emocionant, i un esport on els esportistes jugen per la samarreta i per el seu país.

Maesse
14/10/2007, 22:17:02
Partit de handball rox ;D
Barça 35-24 Granollers. Quin partidas! Treient uns incidents... quins incidents... xDDDDDDD

Gastro
15/10/2007, 16:33:34
Bueno aquí us deixo una nova tira còmica,
http://www.sport.es/vivo/recursos/fotos/foto_247578_CAS.jpg

Gastro
21/10/2007, 20:21:26
Dèu meu, a la F-1 Raikkonen pot acabar sent el campió.

De moment Raikkonen va primer, Alonso tercer i Hamilton va vuitè.

Com això acabi aixì..

Ron Dennis ja està buscant la corda que li vagi millor..

Vassili
21/10/2007, 20:27:57
Kiiiiiiimi, Kiiiiiiimi...! Gogogogogo ICEMAN! Kiiiiiiiimi...!
Viva la Scuderia!
Fuck you Hamilton! Que et donin pel cul!
Kiiiiiiiimi!

Peace

Vassili

P.S.: si, soc Ferrarista :)

Gastro
21/10/2007, 20:31:08
RAIKKONEN CAMPIÓ

P.S.: si, soc Ferrarista :)

Jo sòc de Alonso pero prefereixo que guanyo el Raikkonen al Hamilton:)

PD:Ron Dennis ja te la corda a les mans..

Vassili
21/10/2007, 20:35:42
Jodete Hamiltooooon por tramposo hijo de la grandisima **** ******* de ****** ****** come******!
L'odio, a ell i a en Ron Denis, mal parits!
Viva Kimi!

Peace

Vassili

Success
21/10/2007, 20:40:28
WEEEEEEEEEEEEEE
WEEEEEEEEEEEEEE

Si no guanya Alonso no guanya Hamilton, si senyor!

Vull veure la premsa britànica de demà, rajaran a tort i a dret xD

Success

Gastro
21/10/2007, 20:42:05
Jo vui veure la cara de Ron Dennis i la de Hamilton.

Nogrod
21/10/2007, 21:49:01
Ferrarista here!!!

Mentre l'alons perdi, jo estic feliç :)

Maesse
22/10/2007, 00:23:36
Joder, pobre Sato, podria haver guanyat el mudnial... però que em pasa avui? Estic friki perdut! xD

Ithrix
22/10/2007, 01:23:38
Mclaren denuncia al 4 y5 , si guanya hamilton puntua com 3 y guanya el mundial ;s! NO POT SER ES MASSA AIXO!

Gastro
30/10/2007, 22:44:37
Juande Ramos al Tontennham, havera com li va a ell i al Sevilla..

Allianz Arena
30/10/2007, 23:18:26
entrenador nuevo partido ganado xD era aixi¿? sigui o no el sevilla a guanyat al valencia i kike al carrer tot i que habia donat molt bons resultat temporades anteriors

Gastro
04/11/2007, 16:10:04
Com ja sabeu, en Koeman se'n va al València com a entrenador, i això és el que he trobat per a vosaltres:)

http://www.sport.es/vivo/recursos/fotos/foto_251413_CAS.jpg

Key da'mage
04/11/2007, 17:55:19
Retirada d'Alonso de McLaren

Fa dos dies Alonso y McLaren van anunciar la seva separació.
Fernando podria anar a:

-Renault(Seria una bona opció, perque ell va començar a triomfar amb aquest equip y Alonso el podria fer reviure y començar a guanyar un altre cop curses)

-Toyota(No es una molt bona opció, encara que sí tenen un presupost per aconseguir un cotxe competitiu)

-Williams(Un altre equip que busca la gloria despres de separar-se de Bmw, no es una de les millores opcions per Alonso)

-RedBull(La millor opció despres de Renault, Fernando es capaç de millorar aquest coxte)

Conclusió: Yo crec que el millor que podria fer es marxar-se a Renault i fer un cotxe competitiu com a l'any 2005 i el 2006

Gastro
04/11/2007, 23:05:36
El Barça a 1 punt del Madrid..

Molinet
04/11/2007, 23:16:21
El Barça a 1 punt del Madrid..

Oh yeah! A per ells ^^

Gastro
05/11/2007, 16:18:09
Això per a vosaltres:
http://www.sport.es/vivo/recursos/fotos/foto_251635_CAS.jpg

PD: : D

Gastro
07/11/2007, 21:42:53
Putos Escossesos del Rangers com la lien per Barna amb la cervesa les festes i el cachondeo, havera si els guanyem i se'n van ja /!/

Allianz Arena
07/11/2007, 22:09:13
de moment guanyem 1-0 gol d'henry amb el colze

Gastro
08/11/2007, 00:23:39
Venga tots els escossessos i la mare que els va parir cap a Escòcia /!/

Gastro
08/11/2007, 00:37:31
Los de th sois putos, os creeis muy buenos, pero no sois mas que unos infelices que no teneis vida, lo unico que haceis es jugar tibia como unos traumados durante todo el día, FUCK TIBIA, FUCK ALL TH MEMBERS

Haber, que gente más ignorante, seguro que yo tengo 5 vezes más vida social que tú; y tu por que lo que veo tienes mucho tiempo libre para spamear en los foros, eso si que es una buena vida social, eres todo un referente para tus "amigos".

Gastro
14/11/2007, 21:07:03
Bueno nosé si sabeu que el Barça va jugar un partit de la Copa del Rei contra l'Alcoyano el dia 13, el resultat va ser 0-3 a favor del Barça, bueno havera si podem guanyar aquesta copa aquest any..

Gastro
28/11/2007, 16:42:18
Bueno el Barça es va classificar ahir com a primer de grup a la Lliga de Campions al empatar 2-2 contra el Lyon.

Avui Werder Bremem vs Madrid

Allianz Arena
28/11/2007, 21:18:49
el donen per antena3¿? avera com li va als merengones

wyc
29/06/2008, 18:55:00
bueno, aquest post porta temps inactiu! xD
ara que España es juga la Eurocopa a la final,
parlem d'aixó! ;)
yo crec que guanyará España, per qué fins ara a demostrat que és la selecció a l'eurocopa més important
crec que:
alemania 1-3 españa

Gastro
29/06/2008, 18:56:07
Aquest cop España sí que té possibilitats :B

Nogrod
29/06/2008, 22:01:45
No, si us plau, que aquesta nit no dormiré per culpa dels anormals que van amb cotxe xD Si almenys perd, no fotaran tant de xivarri >.<

Dsod
29/06/2008, 22:21:00
Gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ooooooooooooooooooooooooooooooooooooool!

Zetor
30/06/2008, 00:34:28
Vengaa tothom de festa que españa a guanyat!

wyc
30/06/2008, 00:45:19
españa pam,pam,pam españa pam,pam,,pam xDD
yiiiihaaa!!!
podemos cón todos!

Jamaicà
31/07/2008, 12:59:57
Una mica mort aixo...

Ja que l'ultim post es referent a la victoria d'España dire que jo soc independentiste Català i no m'alegro de la victoria d'España, pero felicitats als que se n'alegrin.

Temes més recents:
Ahir el barça va guanyar a la Fiorentina. Diria que el resultat final va ser de 1-3 (a favor del Barça) pero no ho puc assegurar perque no vaig veure els ultims minuts i cla, no se sap mai :D

Messi amb la selecció...(personalment no magrada que els hi "prenguin" jugadors al Barça, pero en aquest cas me n'alegro, perque en Messi em cau be desde que estava a la cantera i anar als jocs olimpics per la seva carrera pot ser molt bo).

Geregil
04/08/2008, 17:03:22
OLA a tots!

Ja que han posteat sobre el partit de fiorentina - barça apofito per dir que l'ultim partit que a fet el barça a set contra el guadalajara i va acabar guanyant 2 - 5.

Jamaicà
05/08/2008, 04:19:51
Vaig crear un tema d'aixo just quan va acabar el partit, esta a real life.
Ho dic perque aixo no ho visita ningu xD.

Qubat
17/10/2008, 19:35:44
Hala madrid :D

Dandum
20/10/2008, 08:28:26
Tu,qubat
Qubat del xtremeots?xDDD

Qubat
20/10/2008, 19:00:28
El mismo :)

Vassili
20/10/2008, 19:02:11
En català, si us plau.

Celio_Dark
20/10/2008, 22:54:39
El mismo :)

en catala siusplau :P ahir!!!! Barça 1-0 ATLETi!!!

nou camp en força

Visca Iniesta

AUPA HENRY(per cert vaig tocarli la ma laltre dia al partid de la NBA Hornets-Wizzards

Flipa Eto'o!!