Ver la Versión Completa : Primera quedada de TH en Catala!
Vassili
03/09/2007, 00:34:42
Ok, com els nostres estimats directors/admins/mods son uns vagos (con cariño =*) em deixen a mi l'honor de muntar tot aquest merder. Let's go:
-Lloc: Plaça Catalunya; es centric, parada de metro, etc.
-Dia: el 15 de setembre, crec que es dissabte, pero estic una mica a la parra, aixi que pot ser no xDDD
-Hora: 13:30, si a tothom li va be, es clar.
-Que portar: Anirem al pans o ves a saber, uns 10-15 €. Algu mes pot ser, per prendre alguna cosa o el que peti.
-Soc un bon usuari i vull col·laborar xDDD: doncs ja saps, apuntat aqui deixant el teu nom, jo anire editant la gent que esta apuntada. Haure de reservar, aixi que no esperis a l'ultim moment o no hi entres mwahahaha. A part, si poses el teu mobil o alguna cosa per si hi ha problemes, o vols sugerir alguna cosa que fer, es tot benvingut.
Gent que vindra...:
Vassili (wii!)
Maesse
Success
Luthor (porta un amic)
Nogrod
Gok
Makin (Potser porta un parell o 3 d'amics)
Redach
Molinet
Fymorph and a friend :)
Plx, no offtopic aqui sota pena de mort.
Luthor
03/09/2007, 02:06:42
Edited...
Luthor
Vassili
03/09/2007, 02:12:21
Diumenge...? xD No fotis Luthy xD
Success
03/09/2007, 02:13:23
Ens posarem mai d'acord?
Luthy pk no dissabte, em diras que un dia entre setmana pots? Si vas al cole i bla i bla, es imposible que puguis venir a dinar xD
Success
Luthor
03/09/2007, 02:19:28
Queda setmana i mitja fins començar els cursos, que no hi sou? xD
Weekends no hi sóc, vaja, la majoria, però no passa res, valtros decidiu i si es pot es negocia amb les entitats supremes.
Nogrod
03/09/2007, 02:34:12
Weekends no hi sóc, vaja, la majoria, però no passa res, valtros decidiu i si es pot es negocia amb les entitats supremes.
No sera que t'en vols escaquejar :p
Jo encara no confirmu, tinc que mirar els horaris de tren i de bus... :p Encara que el mes segur es que si.
Success
03/09/2007, 03:21:42
Home, si els hi dius a casa teva que vas a un dinar de la web, no crec que passi res.
Ja ho podries començar a consultar aveure que diuen per al dia 15...
Success
Maesse
03/09/2007, 03:22:29
Jo com amb això dels caps de setmana començo a ser "independent" xD
Quina sort de tindrer un germà de 18 anys que es queda aquí per estudiar, i també, per que no, per relaxarse amb la novia xDDDDDDDDDDD
Helricks
03/09/2007, 06:30:11
Aaa Que Dice???
>.<
Estic d'acord en el dia, l'hora però 35€ per dinar ho trobo excessiu.
Gok.
Allianz Arena
03/09/2007, 12:17:56
jo si el pares em deixen m'apunto, pero 35€ no em donaran ni de coña ara que macabo de gastar 20 xD.
anem al mcdonals xDxD
Makin
03/09/2007, 12:50:28
Veig que aquí hi ha gent de bona sola...OMG 35€ per dinar, esteu bojos o que..tot i que a mi m'agrada menjar be crec que hauriem de cambiar el preu.
Pd: mcdonals tampoc :P
Mak.
Vassili
03/09/2007, 13:08:20
Molt be fellas, pero aixo es Barna, i si quedem al centre... es dificil trobar algun lloc menys car. Es clar que tot es pot buscar :P
Success
03/09/2007, 13:23:45
Molt be fellas, pero aixo es Barna, i si quedem al centre... es dificil trobar algun lloc menys car. Es clar que tot es pot buscar :P
La manera serà sudar de les peticions del Maesse pel que fa al lloc, al Pans menjem per 10 euros xD
Success
Nogrod
03/09/2007, 13:27:55
La manera serà sudar de les peticions del Maesse pel que fa al lloc, al Pans menjem per 10 euros xD
Success
Tambe, pero jo almenys tinc ganes de quedar tip i a qualsevol de les merdes que en maesse volia anar no hi quedarem, a part de que el menjar es mes aviat dolent per la salut, grases pures, i osties d'aquestes.
Success
03/09/2007, 13:30:45
Tambe, pero jo almenys tinc ganes de quedar tip i a qualsevol de les merdes que en maesses volia anar no hi quedarem, a part de que el menjar es mes aviat dolent per la salut, grases pures, i osties d'aquestes.
Al pans pots quedar tip de forma barata :S, pero bueno, ja diran algo Maesse i Vassili que es cosa seva.
Success
Qubat
03/09/2007, 13:57:12
Pel de matí? HAHAHAHA
Yo a les 12 aquell dia estic subadet subadet xD
SALUDOS
Qubat
Makin
03/09/2007, 13:58:30
Sinó Frankfurt! :)
Tambe, pero jo almenys tinc ganes de quedar tip i a qualsevol de les merdes que en maesse volia anar no hi quedarem, a part de que el menjar es mes aviat dolent per la salut, grases pures, i osties d'aquestes.
Tranquil si vols després organitzem una gimcama.
Mak.
Vassili
03/09/2007, 14:14:14
Anava a dir que podiem nar al d'Or, pero es massa petit :/ (es una cervesseria a carrer Pelayo)
Doncs a mi me la pela el lloc, tambe podem anar a la pizzeria aquella de Plaça Urquinaona, que les pizzes estan bones de collons, o al pans, o a on vulgueu, jo ho deia per en Maesse xD
Success
03/09/2007, 14:18:43
Mak.
xDDDDDDDDDDDDDDD
Molt bona :D
Anava a dir que podiem nar al d'Or, pero es massa petit :/ (es una cervesseria a carrer Pelayo)
Doncs a mi me la pela el lloc, tambe podem anar a la pizzeria aquella de Plaça Urquinaona, que les pizzes estan bones de collons, o al pans, o a on vulgueu, jo ho deia per en Maesse xD
Cert, es menja molt bé.
Success
Nogrod
03/09/2007, 14:28:12
Mak.
Frankfurt sux :mad:
Per mi be la gimcama xDDD Tambe podriem pujar i baixar les escales del corte ingles xDDD (no valen les automatiques :p)
Una pizzeria estaria be, una bona pizza ho arrelga tot :D Ah, per cert, si vinc acompanyat amb un amic, no pasaria res, no?
Success
03/09/2007, 14:30:16
Frankfurt sux :mad:
Per mi be la gimcama xDDD Tambe podriem pujar i baixar les escales del corte ingles xDDD (no valen les automatiques :p)
Una pizzeria estaria be, una bona pizza ho arrelga tot :D Ah, per cert, si vinc acompanyat amb un amic, no pasaria res, no?
Millor amiga ¬¬
xD
Success
Nogrod
03/09/2007, 14:32:44
Millor amiga ¬¬
xD
Success
Si home, us penseu que portare la novia enmig duna trobada com aquesta? xDDD
I si li dic a alguna altre amiga menjegara a la merda : "Si, mira, es que hem quedat una colla de frikis cybernetics a la plaça catalunya per veurens per primera vegada i tots seran nois i volen..." LOL
Makin
03/09/2007, 14:34:42
Quan dius friki.. parla per tu. :p
Qui ha dit que el success era un tio?
Makin.
Success
03/09/2007, 14:34:44
Si home, us penseu que portare la novia enmig duna trobada com aquesta? xDDD
I si li dic a alguna altre amiga menjegara a la merda : "Si, mira, es que hem quedat una colla de frikis cybernetics a la plaça catalunya per veurens per primera vegada i tots seran nois i volen..." LOL
OMG, prou offtopic que en aquest thread no es legal.
Parleu nomes de coses relacionades amb la KDD i porta a qui vulguis, pero apuntau a la llista.
Success
Allianz Arena
03/09/2007, 14:48:04
pero en el pans i al bocata es menja bastant be t'agafes un catabrico que porta tomaquet enciam mayonesa i alguna coseta mes i servit xD
Vassili
03/09/2007, 14:50:42
Endios y en la virgen, dejad de hablar de la puta comida y apuntaros de una jodida VEZ!
Ho sento, quan em cabrejo parlo en castella xD
Luthor
03/09/2007, 15:06:11
Va, apunta'm i calla, però a veure on nem, que no estem per gastos extres xD
Vassili
03/09/2007, 15:09:07
Gent, jo us puc portar de compres per passeig de Gracia, Channel, Replay, Zegna, D&G (de D&G soc membre ^^) xDDDD
Es conya, es conya. Pero si voleu... xD
Luthy apuntat.
Success
03/09/2007, 15:11:02
Endios y en la virgen, dejad de hablar de la puta comida y apuntaros de una jodida VEZ!
Ho sento, quan em cabrejo parlo en castella xD
Es que es moltissim mes potent com a llengua xDDDDDDDD
Va, apunta'm i calla, però a veure on nem, que no estem per gastos extres xD
Per fí :D
Success
Maesse
03/09/2007, 15:37:04
Podriem nar a l' Imax , no?
._.U
Em nego anar de compres, i menys amb tios xD
No voldrieu entrar a C/Tallers amb lo que mola, que vaig veurer unes camisetes que posaven:
No soy friki, solo tengo un mago nivel 20.
Soy un elfo disfrazado de humano.
xDDDDDDDDDDDDDDD
Success
03/09/2007, 15:40:16
Amb un bon dinar en tinc prou, colla de freaks xD
Success
Allianz Arena
03/09/2007, 15:42:24
al imax¿? si sempre posen les mateixes pelis,
jo m'apunto tambe pero no us paseu amb el diners que sino si que no puc anar-hi que estic pelat
Maesse
03/09/2007, 15:43:22
Podriem anar a fer un partit de futbol, o nar a l' skating del Barça que val 6€ crec :)
Luthor
03/09/2007, 15:44:54
Osti, lo del partit de futbol si que em mola xD
Success
03/09/2007, 15:48:24
¬¬
¬¬
Encara no sabem ni si es podra fer el dinar i no hi ha decidit el lloc, aneu per parts home, capgrossos!
Success
Maesse
03/09/2007, 15:49:54
Eh! No et fiquis amb l' Stewe! xDDD
Podriem dinar, i anar a jugar a futbol a el camp de l' escola industrial, no? Tenen bones instalacions i es gratuit ^_^
Sino, com sap l' allianz, sempre tenim la palmera... jos! xDDDD
Nogrod
03/09/2007, 15:50:05
Bah, no entenc quin problema hi ha TOTS SOM FRIKIS, pero no se quin es el vostre concepte de friki, perque per mi un friki es un tiu amb caracter i personalitat, amb gustos especials, difernet de la tonta massa general de gent que sempre fa el mateix.
Be, prou offtopc friki :D
Allianz Arena
03/09/2007, 15:55:55
jo si voleu jugar a futbol i jugo pero tic lessionat de moment i no se per quan.
a mes si pot ser jugar gratis millor
Maesse
03/09/2007, 16:07:28
O a basquet :p
Nogrod
03/09/2007, 16:12:47
Ni basquet ni futbol >.< Ping-pong! xDDDDD
Si em veieu jugan a futbol veureu el meu gran domini... xDDDDDD
Allianz Arena
03/09/2007, 16:16:48
ping-pong... em sembla que hi ha un local on hi ha taules de ping-pong a urquinaona
Vassili
03/09/2007, 16:20:10
Jajajaja, doncs lo del ping pong seria un puntas xD
Luthor
03/09/2007, 16:30:45
Ostia si, ping pong seria super rox, algun lloc té que haver-hi, material es pot portar entre tots xDD
Pero seria millor triar el lloc primer com ha dit el Succy no? xD
Success
03/09/2007, 16:47:40
Ostia si, ping pong seria super rox, algun lloc té que haver-hi, material es pot portar entre tots xDD
Pero seria millor triar el lloc primer com ha dit el Succy no? xD
Com que no em feu cas, ja us ho fareu xD
Success
Maesse
03/09/2007, 16:50:20
Eh! Només son especulacions gent, potser ni quedem, prim pas a pas, despres ja es mirara que fem.
Maesse
Nogrod
03/09/2007, 16:51:22
Eh! Només son especulacions gent, potser ni quedem, prim pas a pas, despres ja es mirara que fem.
Maesse
Mireu, primer mirem qui be i, uns dies abans, que en vassili reservi al lloc. Fem una botacio per mirar a on anem primer, no?
Luthor
03/09/2007, 16:54:29
Jo proposo que cadascú proposi un lloc relativament a prop de Plaça Catalunya, que penseu?
I no t'enfadis Succy que jo t'he donat la raó xD
Nogrod
03/09/2007, 17:01:42
"Relativament?" Be, l'Estartit esta "relativament" a prop, son, entre metro i cotxe, 2-3 hores... En el fons es el que tarda alguna gent a anar a treballar a vegades, si hi han embusos xDDD
Sincerament, a mi m'és força igual on anem... Mentre pugi tornar a la hora al tren...
Vassili
03/09/2007, 17:18:23
A veure tius, que se us esta anant la castanya. Perque no simplement anem a menjar al lloc que surti dels collons i ja esta, ni ping pong ni polles? Al cap i a la fi, aixo es per coneixens millor tots, per saber quina pinta fem, etc. I, si us plau, si algu esta interessat, que confirmi la seva asistencia, a part dels que ja hi som.
Allianz Arena
03/09/2007, 17:28:09
estic buscant restaurants per plaza catalunya aveure que us sembla aquest.
-RESTAURANTE CATALUNYA - (PLAZA CATALUNYA)
El restaurante Catalunya, se caracteriza por un ambiente acogedor y relajante; ideal para reuniones de empresa o cenar distendidas para grupos, en el centro neurálgico de la ciudad.
De la carta podemos destacar la gran variedad en tapas y montaditos, con una inmejorable presentación, siete tipos de ensaladas, ocho de carnes, gran surtido en montaditos, una cuidad selección de charcutería, variedad en mariscos y pescados. Sin olvidar las sugerencias semanales de nuestro cheff, todo elaborado al puro estilo casero con materias primas de mercado de primera calidad.
que us sembla¿? el preu no se quant es pero sembla una mica car no¿?
fem propostes per decidir-nos
Maesse
03/09/2007, 17:28:15
La cosa es simple. Ho hi ha serietat, o tanco post i almenys amb mi no contareu. Sé que no soc el més indicat per reclamarnen de serietat, però he de deixar de ser com soc al foro, ser més com seria cara a cara, per si parleu amb mi algun dia. Es necesita serietat per fer una cosa així, res de parlar de tonteries, almenys per la meva part ja s' acavat. Si voleu quedar, val, quan veigi que això tira, i amb una mica de serietat, llavors compteu amb mi, fins a les hores no. Sé que fa 5 post que he dit una gilipollada, pero més val talla pel sa, i mostrarme d' una vegada com soc.
Luthiels
Allianz Arena
03/09/2007, 17:34:02
acabo de trobar una guia de barcelona i me ficat a la secció de restaurants.
http://www.oh-barcelona.com/es/guide_data/part_guiderestaurants/
hi han bastants i per triar el que vulgueu alguns tenen el preu de mitjana
Vassili
03/09/2007, 17:34:41
A veure, en Gok i en Makin i algu mes ha dit que 30 € era massa, i aquest segurament sera per l'estil o mes car, aixi que res. Jo proposso o Pans o alguna cosa semblant.
Sino li feu cas al Maesse tiro el server!
Vinga anem per feina que així acabarem abans.
Gok.
Nogrod
03/09/2007, 17:36:24
Ja tenim l'hora, ja tenim el lloc...
Que ens falta?
Els assistens i el menjar.
Pel cap vaig, serem uns 10, per tant necesitarem un lloc no massa petit per anar.
Penseu que ens quedarem a xerrar despres del dinar, res de osties d'anar a compres o jugar a futbol, la idea de la trobada es veure'ns i coneixre'ns perque conectem parlant en aquest foro.
Doncs be, triem d'una vegada el lloc. Jo no soc de la zona, els que ho siguien que recomanin els millors llocs. (des de macdonalds a llocs de 30 euros, farem votacio general)
Vassili
03/09/2007, 17:38:14
Mira, si esteu dispossats a estirar-vos, Tenorio. Pero ja han dit que no. Si no, el pans d'Urquinaona o el de las Rambles son MOOOLT grans, aixi que no hi haura problema.
Allianz Arena
03/09/2007, 17:42:26
jo ja e intentat buscar per google pero nomes em surten hotels i guies, un pans esta be no es car i el menjar surt molt bo
Success
03/09/2007, 17:43:59
De moment nomes hi ha 4 persones apuntades, els que no sapigueu si podeu anar espavileu-vos en preguntar-ho, decidir-ho o el que sigui, i els que si que ho sapigueu, editeu el primer post del vassili o be deixeu-ho per aqui escrit...
La hora la tenim, el lloc tambe, nomes falta saber on anar a dinar, a Urquinaona tenim Pans i una pizzeria barata i bona, aixi que un d'aquestos dos llocs ja estaria be.
I per tant, ja nomes quedaria saber qui pot i qui no per saber si el dia i l'hora son definitius, aixi que deixeu de dir tonteries i com diu el Gok, anem per feina.
Qui vingui que ho digui JA!
Success
Vassili
03/09/2007, 17:46:16
Exacte, si no, ho farem nomes de l'staff =*
Nogrod
03/09/2007, 17:46:27
De moment a mi apunteu-me, no es 100% segur, pero espero que si.
I la pizzeria ja m'esta be... millor que comencem a decidir rapid ^^
Maesse
03/09/2007, 17:47:16
Jo voto per la pizzeria de plaça Urquinaona, el Pasta Fiori dieu, no? El preu relcació amb la calitat es bastant bo. Conmteu amb mi.
Allianz Arena
03/09/2007, 17:51:17
i quant es mes o menys ¿? amb 15€ ni ha prou¿?
Vassili
03/09/2007, 17:53:54
Si, es aquesta. I si, t'hauria d'arrivar :)
Success
03/09/2007, 18:01:57
Si, es aquesta, aneu dient, si veniu o no els que esteu postejant.
@Nogrod: Perque no es segur?
Si no tens res a fer aquell dia, digues que si, i si tens algo a fer, digues que no...
Esta clar que poden sortir imprevistos, pero en un principi la decissio ha de ser fema.
Success
Nogrod
03/09/2007, 18:03:40
Si, es aquesta, aneu dient, si veniu o no els que esteu postejant.
@Nogrod: Perque no es segur?
Si no tens res a fer aquell dia, digues que si, i si tens algo a fer, digues que no...
Esta clar que poden sortir imprevistos, pero en un principi la decissio ha de ser fema.
Success
Perque pensa que tinc que coordinar molt be els horaris de autobus, tren... i les hores de tornar i tal. A més, sempre pot sortir algun imprevist, pero de moment compteu amb mi ;)
Success
03/09/2007, 18:06:33
Perque pensa que tinc que coordinar molt be els horaris de autobus, tren... i les hores de tornar i tal. A més, sempre pot sortir algun imprevist, pero de moment compteu amb mi ;)
Home, pero a la web de la renfe hi ha horaris, a la web de la companyia de busos, segurament també...
No necessites ser enginyer ni res semblant per coordinar un horari de bus amb un de tren xD
igualment, ok, contem amb tu.
Success
Nogrod
03/09/2007, 18:12:24
Home, pero a la web de la renfe hi ha horaris, a la web de la companyia de busos, segurament també...
No necessites ser enginyer ni res semblant per coordinar un horari de bus amb un de tren xD
igualment, ok, contem amb tu.
Success
Eh!!!! Perque heu posat el meu nom amb negre >.< Jo el vui am blau!!!! xDDDDDDD
Ja he mirat els horaris, el tren surt de flaça a les 10:18 i arrbia al passeig de gracia a les 11:38, m'haure desperar una estoneta potser, pero ja anira be :p
El problema es anar fins a flaçar... xD L'unic bus que hi va surt de l'Estartit a les 7:15 i arriba alla cap a les 8... i pasu d'estar 2 hores esperant >.< Haure de buscar un transport alternatiu...
A mes, el dia es disabte i aquesta gent sempre es menja algun horari... Ho haure de mirar amb mes detall.
Vassili
03/09/2007, 18:18:05
Eh!!!! Perque heu posat el meu nom amb negre >.< Jo el vui am blau!!!! xDDDDDDD
Ja he mirat els horaris, el tren surt de flaça a les 10:18 i arrbia al passeig de gracia a les 11:38, m'haure desperar una estoneta potser, pero ja anira be :p
El problema es anar fins a flaçar... xD L'unic bus que hi va surt de l'Estartit a les 7:15 i arriba alla cap a les 8... i pasu d'estar 2 hores esperant >.< Haure de buscar un transport alternatiu...
A mes, el dia es disabte i aquesta gent sempre es menja algun horari... Ho haure de mirar amb mes detall.
Guanyat el color blau (admin) =*
Jo no em poso marro perque no mola xDD
Si arrives a les 11:40, fins a la hora puc anar i anem a prendre alguna cosa.
Allianz Arena
03/09/2007, 18:22:56
merda, jo tampoc estic segur perque ara estem en pretemporada i potser tinc un partit si es pel de mati potser em dona temps a anarhi amb en maesse pero no se del tot segur
Nogrod
03/09/2007, 18:25:00
Guanyat el color blau (admin) =*
Jo no em poso marro perque no mola xDD
Si arrives a les 11:40, fins a la hora puc anar i anem a prendre alguna cosa.
Bah, ja saps que podria ser admin si vulgues, el que pasa es que em fa mandra.
Crec que de totes maneres em mereix el colo blau per membre honorific del foro :*
Vassili
03/09/2007, 18:38:24
Bah, ja saps que podria ser admin si vulgues, el que pasa es que em fa mandra.
Crec que de totes maneres em mereix el colo blau per membre honorific del foro :*
Ja t'he posat un color "honorific" =*
Nogrod
03/09/2007, 18:41:30
Ja t'he posat un color "honorific" =*
Ves a pastar fang xD Perque no em poses blanc que mola :D?
Per mi be lu de nar a prendre algu, pero pensa que la puntualitat no es el fort d'aquesta gent... Conta que sere a gracia a les 12 xD. Clar que si m'esperes a fora al cafe aquell italia de davant sempre podem prendre alguna cosa.
Molinet
03/09/2007, 18:42:49
Aeeeeeeeeeeeeeeeeeeew!!!
M'hi apuntoooo!
Pero 35€? lmao x'DDD
15 max ^^
Vassili
03/09/2007, 18:44:10
Tranqui, anirem a una pizzeria xDD
Molinet
03/09/2007, 18:50:49
A pujar mana x'DDD
Luthor
03/09/2007, 20:52:47
Vindreu amb alguns rl no?
Apunta al Marituna, que segur m'el emporto.
El lloc me la suda, trieu vosaltres.
Tot dit de la meva part.
Vassili
03/09/2007, 21:02:43
Si, jo porto al meu millor amic, un viciat a tibia xD
Nogrod
03/09/2007, 21:12:43
Be, esta be que portem amics, pero si tots comencem a portar algu... la meitat seran de fora de la web i ja no sera el mateix :s no se si m'enteneu...
Perque tanta gent de fora?
Vassili
03/09/2007, 21:22:29
Amb el meu has parlat, Nogrod, i te una conta a TH, pero no la utilitza quasi mai xD
Nogrod
03/09/2007, 21:24:24
Amb el meu has parlat, Nogrod, i te una conta a TH, pero no la utilitza quasi mai xD
Si, el boig aquell xDDD, pero encara que tingui conta aqui no el coneixen, no es considera del foro.
Be, es igual, feu el que volgeu.
Maesse
03/09/2007, 21:42:02
No se si sabeu, però no tots som a la vida real com al foro. Espero que no us emporteu una desilusio quan estiguem alla tots, per que jo almenys no soc com aqui.
Luthiels
Vassili
03/09/2007, 21:54:20
M'estas fent por xDDD
Maesse
03/09/2007, 21:57:25
No es qüestio de fer por o no, es de la manera de ser i actuar. No som igual al foro que a la vida real, almenys yo.
Success
03/09/2007, 21:59:42
Tranquil, sera una sorpresa.
Osti, ara la llista si que fa goig ;)
Success
Luthor
03/09/2007, 22:06:07
L'amic de nom raro es en Marituna ¬¬ tracata'l bé que m'ha de portar amb cotxe.
Success
03/09/2007, 22:08:11
L'amic de nom raro es en Marituna ¬¬ tracata'l bé que m'ha de portar amb cotxe.
Amb cotxe? Te carnet ja? Luthor ja es segur que veniu?
Success
Luthor
03/09/2007, 22:14:24
Amb cotxe? Te carnet ja? Luthor ja es segur que veniu?
Success
95% de segur, i ell m'ha dit que si que ve, sempre que pugui venir tot déu encara que no sigui cataspammer xD
No té cotxe, son pare, xD
Ademés, si quedem m'has de portar algo no? ja et recordaré per privat ;)
Nogrod
03/09/2007, 22:20:07
No es qüestio de fer por o no, es de la manera de ser i actuar. No som igual al foro que a la vida real, almenys yo.
Be, no se benbe que vos dir amb aixo, eivdentment "en general" jo no dic la majoria de xorrades que dic al foro, pero, en el fons, si es que no som molt resbuscats, la nostra manera real de ser es reflecteix en les nostres lletres.
Success
03/09/2007, 22:34:17
95% de segur, i ell m'ha dit que si que ve, sempre que pugui venir tot déu encara que no sigui cataspammer xD
No té cotxe, son pare, xD
Ademés, si quedem m'has de portar algo no? ja et recordaré per privat ;)
Tens tota la rao.
Success
Allianz Arena
03/09/2007, 22:52:51
jo dema a la nit intentare dir-vos si puc anar-hi parlare amb l'entrenador a veure si tenim algun partit i si no m'apunto ;)
Makin
03/09/2007, 22:56:56
Jo casi segur que portaré alguns amics, entre ells potser una noia.
Maxim tres...
Pd: no será la meva novia Success :p
Mak.
Success
03/09/2007, 23:07:26
Uhmmm, ok :)
Success
Nogrod
03/09/2007, 23:21:05
Joder, us paseu una mica, no? Es una quedada perque ens coneguem els de tibiahispano, pero no es questio de portar l'amic, l'amiga, la novia, l'amic de l'amic, la novia de l'amic, la novia de l'amiga, el cosi, el gat, el gos, el peix de colors, i el tiu que viu a sota el teu bloc d'apartaments :s
Success
03/09/2007, 23:46:36
Joder, us paseu una mica, no? Es una quedada perque ens coneguem els de tibiahispano, pero no es questio de portar l'amic, l'amiga, la novia, l'amic de l'amic, la novia de l'amic, la novia de l'amiga, el cosi, el gat, el gos, el peix de colors, i el tiu que viu a sota el teu bloc d'apartaments :s
Segurament si tu estas dient aixo es perque els amics que teoricament portara el Makin van treballar moltissim per tirar endavant aquesta web, mentre tu encara estaves aprenent a escriure (exageradament...) :=
Success
Nogrod
03/09/2007, 23:53:10
Segurament si tu estas dient aixo es perque els amics que teoricament portara el Makin van treballar moltissim per tirar endavant aquesta web, mentre tu encara estaves aprenent a escriure (exageradament...) :=
Success
Pero, de totes maneres, no els conec de res (jo i segurmanent molts que aniran a la trobada) i tampoc tenia ni idea que haguesin fet res per la web, a part de que aixo que has dit d'escriure no té res a veure amb el tema, i m'ha semblat una falta de respecte.
I no anava nomes per ell, tothom portara algu, i si es aixi serem el triple del que teniem pensat, i anar amb 30 persones... Es un grup molt nombros, baja.
la gent flipara cuan vegi tan friki juntt juas juas mmm akest post t masses pagines xk mel llegeixi algu em pot resumir en k consisteix akesta kedada el dia i lhora?
PD: Quan d TMPS!! xD
Success
04/09/2007, 00:03:42
la gent flipara cuan vegi tan friki juntt juas juas mmm akest post t masses pagines xk mel llegeixi algu em pot resumir en k consisteix akesta kedada el dia i lhora?
PD: Quan d TMPS!! xD
Tens la info en el primer post d'aquest thread.
Success
Allianz Arena
04/09/2007, 00:07:45
no es ser friki, una miki si esperem a que en maese no porti una samarreta com la que deia que portaria xD,
jo potser porto al azofaifo a parlat una mica per aqui
Success
04/09/2007, 00:14:29
Pero, de totes maneres, no els conec de res (jo i segurmanent molts que aniran a la trobada) i tampoc tenia ni idea que haguesin fet res per la web, a part de que aixo que has dit d'escriure no té res a veure amb el tema, i m'ha semblat una falta de respecte.
I no anava nomes per ell, tothom portara algu, i si es aixi serem el triple del que teniem pensat, i anar amb 30 persones... Es un grup molt nombros, baja.
Home, no t'enfadis que ara serem companys segons m'ha dit un ocellet xD
El tema es que segurament el Makin parla d'antics moderadors d'aquest foro, tals com el Dark Ravager o el Nikiva, etc...
Gent que es o ha estat part fonamental de TibiaHispano i que segurament tambe els hi fa gracia coneixer a en Redach, al Gok, i a tots els que fa anys (2 aproximadament) que estan per aqui, igualment, serem 15 o 20, que tampoc es tan nombrós, aixo contant que ningu fallés, cosa que m'extranya bastant.
Total, que no t'empreñis pel que he dit ;)
Success
Maesse
04/09/2007, 01:23:53
no es ser friki, una miki si esperem a que en maese no porti una samarreta com la que deia que portaria xD,
jo potser porto al azofaifo a parlat una mica per aqui
No la portaré, no se ni que faré demà, amb això t' ho dic tot. Potser ja tindré les meves ulleres noves per la quedada. Jo no convidaré a ningú, però es per que no crec que vulguesin, els intereses, ademés, als pocs que podria convidar, no hem intercambiat ni un "Hola" desde fa mesos, i mira que estabem a la mateixa clase.
Luthiels
Emma per aquí, que raro :/
Bueno Makin cuidado amb qui portes eh!
Gok.
Maesse
04/09/2007, 01:37:59
El tema es que segurament el Makin parla d'antics moderadors d'aquest foro, tals com el Dark Ravager o el Nikiva, etc...
Success
Em sonen moltisim aquests dos noms, i porto ja aquí dos anys. No sé si he tingut tracte amb ells, però m' agradaria coneixer-los. EL nom de Nikiva el situo, pero no sé on, i el de Dark Ravager tambe em sona, pero aquest tampoc se on situarlo.
Luthiels
Vassili
04/09/2007, 01:42:54
Dark Ravager si, Nikiva no em sona de res :P
Pero quants mes siguem, mes riurem =D
Em sonen moltisim aquests dos noms, i porto ja aquí dos anys. No sé si he tingut tracte amb ells, però m' agradaria coneixer-los. EL nom de Nikiva el situo, pero no sé on, i el de Dark Ravager tambe em sona, pero aquest tampoc se on situarlo.
Luthiels
Tu no jugaves a Lunara? Pos ale.
Gok.
Success
04/09/2007, 01:57:37
Jo he fet une exemple dels amics RL del Makin, no he dit que vinguessin aquestos.
Success
Jo he fet une exemple dels amics RL del Makin, no he dit que vinguessin aquestos.
Success
Et falta el godpanel.
Gok.
Maesse
04/09/2007, 02:00:42
Tu no jugaves a Lunara? Pos ale.
Gok.
No, no hi jugava. Jugava a Arcania y despres Luminera ^^u
Success
04/09/2007, 02:00:45
Et falta el godpanel.
Gok.
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Sux sux sux sux sux sux sux sux sux sux
[Gok hace llorar a Success]
Success
Makin
04/09/2007, 17:19:25
Godpanel :S qui és? xDD
Emma per aquí, que raro :/
Bueno Makin cuidado amb qui portes eh!
Gok.
Tranquil Gok, són bona gent.
Mak.
Qubat
04/09/2007, 18:05:07
Puc enviar uns colegas? xD
SALUDOS
Qubat
Maesse
04/09/2007, 18:07:59
No si no vens tú.
Luthiels
Success
04/09/2007, 18:08:20
SALUDOS
Qubat
On esta la gràcia de la pregunta?
Success
Qubat
04/09/2007, 21:23:06
Esque jo no puc anar, i aixì ells podríen arreglar alguns asumptes amb algú :)
SALUDOS
Qubat
Success
04/09/2007, 21:32:09
SALUDOS
Qubat
Home, ja es trist que no puguis ser tu mateix qui solucioni els teus assumptes amb els demès, clar que segons quines capacitats no donen per més.
Doncs si no vens tu, no acceptem els teus super amics super guais que no coneixem de res :)
Success
Nogrod
04/09/2007, 22:02:09
Tranquil Gok, són bona gent.
Mak.
Per descomptat :D
Dark Ravager em sona, pero l'altre no...
I quins assumptes son aquest qubat -.-?
Maesse
04/09/2007, 22:05:23
*murmura a l' orella d' en Nogord*
Portará macarres!
Fora bromes, asumptes? No els pots solucionar tu mateix?
Nogrod
04/09/2007, 22:06:52
*murmura a l' orella d' en Nogord*
Portará macarres!
Fora bromes, asumptes? No els pots solucionar tu mateix?
Portara una banda de mafiosos i ens fomara una pallisa a tots >.< Menys als que siguin del madrid :D
Era broma, pero a vera, si no vens i els que venen no els cuneixem... Que vos que t'hi digui... no em sembla massa be...
Maesse
04/09/2007, 22:38:05
Ami no em sembla bé.
Luthor
04/09/2007, 23:25:21
Morirem tots.
Ei, apunta, 100% segur que we go :) no sé com, pero bueno. Hi ha algu de la zona metropolitana que vagi en tren també? Vull dir, no de Barna city...
Jo si m'en recordo del Nikiva, el Dark ravager (lvl 120 no? abans del delete) y de alguns admn. web...
Ja fot el seu temps.
Gastro
04/09/2007, 23:30:17
SALUDOS
Qubat
Suposo que serán del Madrid.
PD_ Jo intentaré a veure si puc vindre a la trobada:)
Luthor
04/09/2007, 23:31:21
Suposo que serán del Madrid.
PD_ Jo intentaré a veure si puc vindre a la trobada:)
Vols venir amb tren amb mi?
Gastro
04/09/2007, 23:42:37
Bona idea, miraré havera si hem va bé:)
Success
05/09/2007, 00:17:26
Tu no anaves amb cotxe amb el Marituna?
Success
Luthor
05/09/2007, 09:39:53
Tu no anaves amb cotxe amb el Marituna?
Success
Es per fer més vida social i tenir més content al seu pare xD sobre la marxa ja vurem :)
1800 Cngrtz.
Redach
05/09/2007, 13:41:51
SALUDOS
Qubat
HAHAHAHHAHAHHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAH INUTIL
Kraam
05/09/2007, 14:27:40
no fotis no puk kedar akell dia :( avera si feu alguna altre mes endevan :D
Maesse
05/09/2007, 14:38:34
I pensar que això de la quedada ho vaig dir per que no parlesiu de futbol, i mira com ha sortit :rolleyes:
Pasta Fiori, no? Que es la pizzeria de Urquinaona :)
Vassili
05/09/2007, 14:54:31
I pensar que això de la quedada ho vaig dir per que no parlesiu de futbol, i mira com ha sortit :rolleyes:
Pasta Fiori, no? Que es la pizzeria de Urquinaona :)
Sep, aquest es el plan =D
Nogrod
05/09/2007, 14:57:33
Todo fluye... xDDDD
Redach
05/09/2007, 14:58:05
prefereixo un bon bistec o menu avans que una pizza per dinar pero com vulgueu vosaltres
EDIT: FELICITATS MAESSE =D
Maesse
05/09/2007, 15:05:36
Gracies Redach :3
Vassili
05/09/2007, 15:21:34
prefereixo un bon bistec o menu avans que una pizza per dinar pero com vulgueu vosaltres
Si coneixes cap lloc prop de Plaça Catalunya on es pugui menjar un bon bistec o menu per 10 €, avisa. No voleu pagar mes xD
Success
05/09/2007, 15:33:09
Cabró, amb el que ha costat decidir lloc no ens el fotis enlaire xD
Tu aniràs on vagin els teus cosins i sense protestar xDDD
Success
Nogrod
05/09/2007, 15:38:07
Success
:O Succ-tadura xDDD
Success
05/09/2007, 15:44:17
:O Succ-tadura xDDD
Nah, si el redach es cosinet casi casi :D
Success
Redach
05/09/2007, 15:46:42
Success
jajajaja okss =(
PoReXpAnT
05/09/2007, 15:48:38
aagh no i sok
aviam si unaltre dia fem unaltre i vinc XD
felicitats maesse
Dragon of Chaos 2
05/09/2007, 15:52:38
Jo voldria anar, pero hauria de agafar un avio cap alla o un vaixell xD
Tant a prop que hi som :(
Saluts desde Mallorca xD
Draggy-.
Success
05/09/2007, 15:54:42
Si, tranquil que si la del dia 15 prospera, en farem més :)
Success
Vassili
05/09/2007, 15:59:40
La proxima a Paris, mwahahaha!
Ja explicare, ja xD
Success
05/09/2007, 16:00:56
A Paris?
Atent al PM que t'he enviat :D
Success
Dragon of Chaos 2
05/09/2007, 16:13:39
Ja explicare, ja xD
Paris? I quan veniu a Mallorca! :(
Draggy-.
Success
05/09/2007, 16:15:38
Home, si pagues tu aquest mateix finde podem venir :D
xD
Success
Dragon of Chaos 2
05/09/2007, 16:24:38
Home, si pagues tu aquest mateix finde podem venir :D
xD
Success
Si pogues ho faria, pero no crec que amb 12 anys pugui fer res xD
Draggy-.
Success
05/09/2007, 16:46:36
Si pogues ho faria, pero no crec que amb 12 anys pugui fer res xD
Draggy-.
Ah bueno, doncs esperem a que en facis 16 o 17 i llavors ja ens invites :D
Success
Dragon of Chaos 2
05/09/2007, 16:48:32
Ah bueno, doncs esperem a que en facis 16 o 17 i llavors ja ens invites :D
Success
Clar, només són 4 anys d'esperar... :rolleyes:
Draggy-.
Success
05/09/2007, 16:50:58
Clar, només són 4 anys d'esperar... :rolleyes:
Draggy-.
No passa res :D
Success
Nogrod
05/09/2007, 17:52:03
Ja explicare, ja xD
Nah, la seguen a l'Estartit xD
Vassili
05/09/2007, 18:06:54
Nah, l'Estartit no mola xD
Success
05/09/2007, 18:09:48
Bé, de moment som 11 + 2 o 3 amics del Makin.
Aveure si s'anima algú més.
Success
Maesse
05/09/2007, 21:03:06
Ja explicare, ja xD
Això m' ha sonat molt a Casablanca xDDDDDD
"Siempre nos quedara París..."
Nogrod
05/09/2007, 21:44:00
Això m' ha sonat molt a Casablanca xDDDDDD
"Siempre nos quedara París..."
Be, nosaltres podriem dir:
Sempre ens quedara el post de Catala...
Joder, es que hem de fer spamm a tot arreu xDDD
Success
05/09/2007, 22:01:38
Be, nosaltres podriem dir:
Sempre ens quedara el post de Catala...
Joder, es que hem de fer spamm a tot arreu xDDD
Si, és molt fort!
Es una malaltia xD
Success
Maesse
05/09/2007, 22:09:26
Joder, som uns flooders de molt perill xD
Si reiniciecim el foro algun dia, en 5 dies el post d català estaria com esta ara XD!!
Vassili
05/09/2007, 22:14:47
Quina part del no off topic no vau entendre? :'( xDD
Aixi doncs, sera una quedada de l'staff... :D
Success
05/09/2007, 22:17:40
Si, ja que Molinet i Redach van ser del staff i es com si ho fossin kasi kasi :=
Success
Nogrod
05/09/2007, 22:18:02
Sep, es que, siguem sincers, en aquest foro, per entrar a l'estaff, has d'estar enxufat per algun cosatat o posar-hi moooooooooooooltes ganes xD
Per cert, vassili, he tingut uns problems a darashia, fent la lootbag, pero m'estava petan el cul i origin tambe xD B, es =, despres t'ho explico, estigues al mesnger a les 10.
Qubat
05/09/2007, 22:18:38
Veig que ultimament l'staff només esta fet per catalans que spamejan en foro catala..
SALUDOS
Qubat
Vassili
05/09/2007, 22:22:44
Si, i de tant en tant, enviem noticies.
Qubat
05/09/2007, 22:24:39
Oo Noticíes xD
Quina treballada !
xD
SALUDOS
Qubat
Maesse
05/09/2007, 22:27:16
Oo Noticíes xD
Quina treballada !
xD
SALUDOS
Qubat
Sí, tenim un concepte de treball en grup molt bo. Llastima que no el sapigues apreciar ^^
Dragon of Chaos 2
05/09/2007, 22:28:05
Sí, tenim un concepte de treball en grup molt bo. Llastima que no el sapigues apreciar ^^
Jo cada dia em poso a llegir les noticies :D
Draggy-.
Success
05/09/2007, 22:28:14
Oo Noticíes xD
Quina treballada !
xD
SALUDOS
Qubat
Eis, si et mors de ganes d'entrar al staff, sempre pots enviar un mail a quejas@tibiahispano.com.
Si m'ho demanes bé i tal potser intento convencer al Gok i al Makin :D
Success
Vassili
05/09/2007, 22:28:30
Saps que fem tambe els editors? Moderar i banejar.
Qubat
05/09/2007, 22:29:02
Clar tot el dia a casa, es clar que jo tmb tindria temps jajajja xD
Piru de festa dw, continiueu enviant noticies jjajaajja
SALUDOSSSS
QBAT
Success
05/09/2007, 22:30:36
SALUDOSSSS
QBAT
No sabia que els chiquiparks obrien els dimecres, pero molt bé, sort!
Success
Maesse
05/09/2007, 22:31:53
Oh! Ara per estar en un forum no tenim vida social? Mira tu per on, pensava que parlavem amb persones que fosin humanes. Si intentes sobrarte, nar de chulo, ten pots anar, que si ens posem amb els collons a la ma acabara d' hora això, val, guapet?
Amb carinyo
Maesse =*
SALUDOSSSS
QBAT
Com mola, surts de festa, que gran! No sé exactament quin problema tens amb la nostre vida social, però et puc asseugrar que no tinc res a envejar de ningú.
Compra't un nick.
Gok.
Vassili
05/09/2007, 22:34:07
No sabia que els chiquiparks obrien els dimecres, pero molt bé, sort!
Success
OMFG owned xDDD
Molt be tiu, jo vinc del gimnas, que et vagi be de festa. No dire res mes de tu perque trovo que la gent que es fica amb la vida d'un altre sense coneixel es patetica ;D
Makin
05/09/2007, 22:43:05
Sigueu bon germans...
La veritat es que necesitem més gent al foro :)
Mak.
Luthor
05/09/2007, 22:54:08
Va, clameu-vos tots, no pasa re :)
Quants gats portem avui Makin? (vull dir, fiquemnos al topic no?)
Gastro
05/09/2007, 23:27:01
SALUDOSSSS
QBAT
I sempre pots fer un hueco per passarte pel foro:)
No ets l'unic del foro que surt amb els amics..
Dragon of Chaos 2
06/09/2007, 00:20:03
I sempre pots fer un hueco per passarte pel foro:)
No ets l'unic del foro que surt amb els amics..
Jo surt, pero no de nit. Home, alguna vegada hi vaig estar fins les tantes, pero em varen castigar nomes arribar, per exemple una vegada que m'havia deixat el movil i vaig arribar a la 1:00 a.m. perque em vaig anar a dinar a casa d'una amiga. Ells ho sabien pero no que tornaria tan tard. xD
Draggy-.
Maesse
06/09/2007, 01:35:22
Jo tinc ganes de la Merce, que m' aniré de festa amb el meu germà de 18 anyets ^^
Dragon of Chaos 2
06/09/2007, 01:39:30
Jo tinc ganes de la Merce, que m' aniré de festa amb el meu germà de 18 anyets ^^
Jo no se si vull fer 16 per surtir del institut i fer FP o esperar fins acabar Batxillerat y descansar un any per a decidir si vull fer carrera a la Universitat o no xD
Draggy-.
PD: Que no hi estàvem parlant d'una Quedada? xD
Nogrod
06/09/2007, 12:01:30
Jo no se si vull fer 16 per surtir del institut i fer FP o esperar fins acabar Batxillerat y descansar un any per a decidir si vull fer carrera a la Universitat o no xD
Draggy-.
PD: Que no hi estàvem parlant d'una Quedada? xD
Si, pero sempre ens desviem :D
Mira, si pots fer el batxillerat, endevant amb ell, pero aixo d'agafar un any de repos... Joder noi, ets molt jove, no cal que t'agafis res, ara has d'aprofitar. Si vols fer FP i creus que pasaras el batx intental, encara que sigui el de lletres, clar que si tens molt segur que no el podras passar ves directe a FP...
Dragon of Chaos 2
06/09/2007, 13:17:01
Si, pero sempre ens desviem :D
Mira, si pots fer el batxillerat, endevant amb ell, pero aixo d'agafar un any de repos... Joder noi, ets molt jove, no cal que t'agafis res, ara has d'aprofitar. Si vols fer FP i creus que pasaras el batx intental, encara que sigui el de lletres, clar que si tens molt segur que no el podras passar ves directe a FP...
Crec que hi puc passar, pero encara falten 3 anys per a acabar ESO... Ara he de començar 2n i crec que tinc temps encara... :D
Draggy-.
Maesse
06/09/2007, 14:27:11
Joder, jo a la teva edad feia el huevo xD
Exepte quan vaig tindrer un problema personal, que vaig enfonçarme tantes que vaig pasar de 0 suspenses a 8 T_T
Pero ho vaig recuperar tot xD
Gastro
06/09/2007, 14:31:53
Joder, jo a la teva edad feia el huevo xD
Exepte quan vaig tindrer un problema personal, que vaig enfonçarme tantes que vaig pasar de 0 suspenses a 8 T_T
Pero ho vaig recuperar tot xD
Et va pasar el mateix que a mi:)
Redach
06/09/2007, 16:05:21
SALUDOSSSS
QBAT
no vemoh en scorpia
Success
06/09/2007, 16:39:04
no vemoh en scorpia
xDDDDDDDDDDDDDDD
Redach, com la empalmada dels Monjos no hi ha res, oi ke no? ¬¬ xD
Success
Redach
06/09/2007, 19:07:03
xDDDDDDDDDDDDDDD
Redach, com la empalmada dels Monjos no hi ha res, oi ke no? ¬¬ xD
Success
jeje i tant que no, crec que aquella i l'aquelarre van ser les millors festes de l'estiu.(edit: això et deixa veure el pessim nivell que hi ha hagut xd) farem que aquet cap de setmana sigui la tercera no?
Perque no t'atreviràs a fallar-hi oi? :P
Makin
06/09/2007, 20:18:16
Está obligat...no pot fallar.
Makin.
Success
06/09/2007, 21:01:47
jeje i tant que no, crec que aquella i l'aquelarre van ser les millors festes de l'estiu.(edit: això et deixa veure el pessim nivell que hi ha hagut xd) farem que aquet cap de setmana sigui la tercera no?
Perque no t'atreviràs a fallar-hi oi? :P
Está obligat...no pot fallar.
Makin.
Si que vindré si cabrons!
Quin dia toca Celtas Cortos?
Edit: Ja ho he trobat:
Dissabte 8:
Concert amb Celtas Cortos i Banda Bassoti
Lloc: Camp de Futbol
Organitza: Comissió de Festes
No hi faltarem, no :)
Success
Nogrod
06/09/2007, 21:09:47
Jaja, aqui tothom fa oftopic i spam ;p
Success
06/09/2007, 23:10:56
La festa major de sant sadurní no es spam xD
A l'Estartit no hi van Celtas Cortos eh xDDD
Success
Maesse
06/09/2007, 23:16:23
Qui anira a la Merce? xDD
Nogrod
06/09/2007, 23:16:56
La festa major de sant sadurní no es spam xD
A l'Estartit no hi van Celtas Cortos eh xDDD
Success
No se ni qui son xD
A L'estarrtit ha vingut Lax'n'buso, la pantoja, entre d'altres de més coneguts. (ara no en recordo mes :p)
Maesse
06/09/2007, 23:18:48
No se ni qui son xD
A L'estarrtit ha vingut Lax'n'buso, la pantoja, entre d'altres de més coneguts. (ara no en recordo mes :p)
No hi ha hagut més! xDDDDDDDDD
Nogrod
06/09/2007, 23:27:48
No hi ha hagut més! xDDDDDDDDD
Sep, pero no en dic mes per no cagarla, i, tot i ser un poble que a l'hivern no arriba als 3000 habitants, i contant que no te ajuntament, es fan moltes mes coses i millors que a altres llocs.
I tot porque hi ha gent al poble que s'esforça perque les coses vagin be, pero els fdp del poble del costat.. be, dexemo estar, son coses de politica i no m'hi vull posar.
Success
06/09/2007, 23:34:35
xDDDDDDD
Maesse owns Nogrod.
Success
Nogrod
06/09/2007, 23:38:24
xDDDDDDD
Maesse owns Nogrod.
Success
En Guillem owneja en Guillem :eek:
Success
06/09/2007, 23:52:54
En Guillem owneja en Guillem :eek:
En Belda owneja en Estarriola :D
Success
Nogrod
06/09/2007, 23:55:15
En Belda owneja en Estarriola :D
Success
Mola (Vassili :p)
Nah, jo m'ha ownejat, ja he parlat :D
Ja es curiositat, no, que dos persones del foro es diguin igual xD (vui dir catlanes), clar que guillem es un nom força comu... :p
Success
06/09/2007, 23:56:45
Mola (Vassili :p)
Nah, jo m'ha ownejat, ja he parlat :D
Ja es curiositat, no, que dos persones del foro es diguin igual xD (vui dir catlanes), clar que guillem es un nom força comu... :p
Es que a mes, tenim dos guillems i dos jordis :D
Deu ni dor.
Success
Nogrod
07/09/2007, 00:13:14
Deu ni dor.
Success
Buf, jordi encara ho es mes...
A maesse, et diuen aixi per lo de Maesse Williams xD? Es que m'he passat pel teu fotolog :D I es curios, perqua a mi m'ho deien un any que vaig anar a anglaterra... :p
Maesse
07/09/2007, 00:35:26
Maesse Williams, es només una de les mil cares que tinc, té aquest nom per que en el moment de crear el fotolog, estaba feliç. El meu fotolog, si el llegeixes veuras que es molt personal. Escric histories, literatura personal, no m' agradaria que em diguesis emo, doncs no seguiexo cap moda. M' agrada escriure com soc, el que penso, alla puc dir que escric jo, Luthiels. Maesse només es una cara alegre de mi, la cara que vull mostrar aquí, per que no mereixeu veurem trist.
Si llegeixes cap historia, potser sabras alguna coseta de mi ;)
Maesse
Oasis - Talk tonight
http://youtube.com/watch?v=xd6nTKN5I9A
Success
07/09/2007, 00:37:01
El meu fotolog, si el llegeixes veuras que es molt personal. Escric histories, literatura personal, no m' agradaria que em diguesis emo, doncs no seguiexo cap moda. M' agrada escriure com soc, el que penso, però molta gent no llegeix el que escric, només el tipic "Primer!".
Si llegeixes cap historia, potser sabras alguna coseta de mi ;)
Maesse
Oasis - Talk tonight
http://youtube.com/watch?v=xd6nTKN5I9A
Eis, ultimament estas molt raro eh xD
A mi m'agradava mes el OwnedMaesse que no s'enterava i era de la conya, no aquest filosof raro que ens esta sortint xDDDDDDDD
Success
Luthor
07/09/2007, 00:39:58
A mi m'agraden els dos Maesses, i el veig valent quan respon amb la sinceritat que ho fa sobre aquests temes.
Tu tampoc et mereixes veure't trist ;)
Pd: Enllaç al flog plx :*
Pd2: Racó-style era rox...
Maesse
07/09/2007, 00:42:57
www.fotolog.com/maesse_williams
:)
Success
07/09/2007, 00:44:00
A mi m'agraden els dos Maesses, i el veig valent quan respon amb la sinceritat que ho fa sobre aquests temes.
Tu tampoc et mereixes veure't trist ;)
Pd: Enllaç al flog plx :*
Pd2: Racó-style era rox...
:o xDDDD
Success
Dragon of Chaos 2
07/09/2007, 00:44:01
Eis, ultimament estas molt raro eh xD
A mi m'agradava mes el OwnedMaesse que no s'enterava i era de la conya, no aquest filosof raro que ens esta sortint xDDDDDDDD
Success
Crec que aquest filosof raro que dius que esta sortint es per culpa del Sindrom Post-Vacacional...
:( SUMMER ENDS :(
Draggy-.
Success
07/09/2007, 00:45:45
Crec que aquest filosof raro que dius que esta sortint es per culpa del Sindrom Post-Vacacional...
:( SUMMER ENDS :(
Draggy-.
Si, pero per aixo cal aprofitar al màxim tot el que queda :D
Serà un any llarg i dur, durissim, pero tot ho aconseguirem.
Btw, en maesse te unes ganes bojes de començar l'insti, m'ho ha dit xD
Success
Qui anira a la Merce? xDD
Per suposat un servidor. Com sempre.
Gok.
Maesse
07/09/2007, 00:54:36
Tinc ganes, sí. Gent nova, materia nova, cole nou, tot nou, menys l' estoig i la motxilla xD
Dragon of Chaos 2
07/09/2007, 00:55:43
Si, pero per aixo cal aprofitar al màxim tot el que queda :D
Serà un any llarg i dur, durissim, pero tot ho aconseguirem.
Btw, en maesse te unes ganes bojes de començar l'insti, m'ho ha dit xD
Success
Jo no vull ni veure'l. El començament de classes es de les pitjors tragèdies d'aquest injust mon xD
Draggy-.
PD: Abans a primaria m'agradava moltissim tornar a classes, pero ara no vull que ni m'ho diguin... xD
@Maesse: Matèria nova? I això?
Maesse
07/09/2007, 00:58:32
Jo no vull ni veure'l. El començament de classes es de les pitjors tragèdies d'aquest injust mon xD
Draggy-.
PD: Abans a primaria m'agradava moltissim tornar a classes, pero ara no vull que ni m'ho diguin... xD
Començo Batxillerat! =D
Dragon of Chaos 2
07/09/2007, 01:01:28
Començo Batxillerat! =D
:eek: Enhorabona! Quin batxillerat faràs?
Draggy-.
Maesse
07/09/2007, 01:05:00
Cientificotecnic. Matemàtiques, dibuix tecnic, física, quimica, electronica, filosofia, apliació de matemàtiques, elements de química... tot el que m' agrada. Tinc ganes de probar la filosofia, sempre m' ha cridat l' atenció ^^
Success
07/09/2007, 01:13:37
Cientificotecnic. Matemàtiques, dibuix tecnic, física, quimica, electronica, filosofia, apliació de matemàtiques, elements de química... tot el que m' agrada. Tinc ganes de probar la filosofia, sempre m' ha cridat l' atenció ^^
Es una puta merda xD El gok tenia un profe que era molt bo de filo xDDD
Success
Dragon of Chaos 2
07/09/2007, 01:16:57
Ara Success ja saps d'on hi esta sortint aquest filosof raro xD
Draggy-.
Success
07/09/2007, 01:21:10
Draggy-.
Home, jo l'any passat tenia moltissimes ganes de començar la universitat, pero joder, després de veure com va el tema, jo crec que ja no tindre mai mes ganes de tornar a començar cap curs escolar :S
Success
Nogrod
07/09/2007, 01:21:59
Es una puta merda xD El gok tenia un profe que era molt bo de filo xDDD
Success
Filosofia rox, clar que peden del profe... el meu es mol bo :p
Dragon of Chaos 2
07/09/2007, 01:25:09
Home, jo l'any passat tenia moltissimes ganes de començar la universitat, pero joder, després de veure com va el tema, jo crec que ja no tindre mai mes ganes de tornar a començar cap curs escolar :S
Success
Ja hi som dos xD
Pero en el meu cas va ser quan vaig començar ESO...
Quan anava a fer primer tenia moltes ganes pero estava molt nervios... I despres de nou mesos aixecan't-me a les sis i mitja no tinc moltes ganes de començar altre curs escolar...
Draggy-.
Maesse
07/09/2007, 01:41:50
Ja hi som dos xD
Pero en el meu cas va ser quan vaig començar ESO...
Quan anava a fer primer tenia moltes ganes pero estava molt nervios... I despres de nou mesos aixecan't-me a les sis i mitja no tinc moltes ganes de començar altre curs escolar...
Draggy-.
Jo m' aixeco a les sis i no em pasa res :P
Suposo que també es per que coneixere gent nova, tots serem nous, no hi haura prejudicis, manies, grups, tots serem nous ^^.
Es aquesta la gracia =D
Dragon of Chaos 2
07/09/2007, 01:43:58
Jo m' aixeco a les sis i no em pasa res :P
Suposo que també es per que coneixere gent nova, tots serem nous, no hi haura prejudicis, manies, grups, tots serem nous ^^.
Es aquesta la gracia =D
A mi no m'agrada res arribar a un lloc on no hi conec a ningú... xD
Draggy-.
Maesse
07/09/2007, 01:45:29
A mi no m'agrada res arribar a un lloc on no hi conec a ningú... xD
Draggy-.
Doncs llavors es per que no saps d' on he sortit xDDD
Joder, quin col·legi de pijos, per anar amb una camiseta de la fundació Kruift, ja era pobre! Alegria! xD
Potser es per que hi haura gent normal, com nosaltres, no només pijos ^^
Dragon of Chaos 2
07/09/2007, 01:48:17
Doncs llavors es per que no saps d' on he sortit xDDD
Joder, quin col·legi de pijos, per anar amb una camiseta de la fundació Kruift, ja era pobre! Alegria! xD
Potser es per que hi haura gent normal, com nosaltres, no només pijos ^^
No vaig entendre el teu comentari :confused:
Draggy-.
Maesse
07/09/2007, 01:52:40
Que estaba a un cole de pijos, que si no anaves de discos no eres "cool" ni "fashion". I ara aniré a un insti on la gent no tindra prejudicis, per que hi ha de tot ^^
Dragon of Chaos 2
07/09/2007, 01:56:05
Que estaba a un cole de pijos, que si no anaves de discos no eres "cool" ni "fashion". I ara aniré a un insti on la gent no tindra prejudicis, per que hi ha de tot ^^
Aaaah! Ara vaig entendre xD
I a tu que t'agrada mes? Els pijos o on aniras ara?
Draggy-.
Maesse
07/09/2007, 02:04:06
Si dic que tinc ganes de canviar es per alguna cosa, no? xD
Total, tampoc tenia batcillerat el meu antic col·legi, i no era massa guay per la gent, per que no anava a Up&Down i no era rox com ells xD
Ja saps, vida nova, gent nova ;)
Dragon of Chaos 2
07/09/2007, 02:10:31
Si dic que tinc ganes de canviar es per alguna cosa, no? xD
Total, tampoc tenia batcillerat el meu antic col·legi, i no era massa guay per la gent, per que no anava a Up&Down i no era rox com ells xD
Ja saps, vida nova, gent nova ;)
Up&Down? Es una tenda de roba o alguna disco? xD
El meu insti si té batxillerat i esper que els meus pares no vulguin canviar-me... De moment soc feliç on estic ara...
Draggy-.
Success
07/09/2007, 02:20:39
No estic del tot d'acord amb el tema coles->pijos, insti->de_tot, pero bueno.
Jo anava a un cole privat i hi havia de tot, bona gent (si, si, fins i tot el Makin), i tambe gent no tant bona.
El que pasa que potser vas agafar una classe una mica rara/curiosa, pero en principi aixo no ha de perque passar ni en publiques ni en privades ni en instituts ni enlloc.
Tot i aixi, sort al teu nou lloc, ja queda poc, anim :D
Success
Dragon of Chaos 2
07/09/2007, 02:26:25
No estic del tot d'acord amb el tema coles->pijos, insti->de_tot, pero bueno.
Jo anava a un cole privat i hi havia de tot, bona gent (si, si, fins i tot el Makin), i tambe gent no tant bona.
El que pasa que potser vas agafar una classe una mica rara/curiosa, pero en principi aixo no ha de perque passar ni en publiques ni en privades ni en instituts ni enlloc.
Tot i aixi, sort al teu nou lloc, ja queda poc, anim :D
Success
Jo crec que hi ha de tot en tot arreu :D
Draggy-.
PD: He d'anar a dormir. Bona nit a tots!
Maesse
07/09/2007, 02:34:12
Deixem-ho, no vull dir que la societat esta dividida en clases o estaments, per que no soc clasista, però si que vull dir que es poc tolerant.
Poseu fotos de com anireu a la trobada XD!
Success
07/09/2007, 02:45:53
Deixem-ho, no vull dir que la societat esta dividida en clases o estaments, per que no soc clasista, però si que vull dir que es poc tolerant.
Poseu fotos de com anireu a la trobada XD!
Amb una samarreta de catalunya lliure i una gorra de Catalonia is not spain xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
(Aveure si algú s'ho traga.... :rolleyes::rolleyes:) xD
Success
Maesse
07/09/2007, 02:47:13
Amb una samarreta de catalunya lliure i una gorra de Catalonia is not spain xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Success
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD DDDDDD
Jo suposo que aniré amb el primer que pilli i que no cridi molt l' atenció ^_^
Success
07/09/2007, 02:57:37
JO també xD
Success
Vassili
07/09/2007, 03:09:11
Jo de taronja fosforito, no te jode xD
Maesse
07/09/2007, 03:11:15
Jo de taronja fosforito, no te jode xD
Amb pantalons roses? Joder, que lleig XD
Success
07/09/2007, 03:15:36
Bueno, piro a clepar.
See you :D
Success
Vassili
07/09/2007, 03:21:54
Amb pantalons roses? Joder, que lleig XD
Sep, i un barret verd.
I jo amb traje, no pot ser per menys!
Gok.
Luthor
07/09/2007, 09:58:09
Welcome to my world, o "Blu" i Ralph Lauren o ets una puta merda, en temes socials clar, després a l'hora de manar la cosa canviava :)
Success
Jo tinc una samarreta d'un toro abraçat a un ruc que em bai imprimir, però no crec que pugui sortir de casa amb aixo, com que estic aburrit...
Miniguia per reconèixer als catalans:
Vassili: Easy, samarreta vermella, pantalons militars, una bayoneta, i nirà foten crits raros pel carrer, sure.
Maesse: Encara es un misteri, l'unic que es pot saber es que de tant en tant es nirà tocant les orelles per tenir orgasmes. Atents al moment, per reconèixe'l
Gok: El més fàcil de tots, perqué va amb un casc i un anorac molt bèstia.
Nogrod: Cara de "cagun el Bus fdp", i, ¿ganivet per fer skills?
Makin: Un munt de ties al darrere, elegant, trajejat, japoneses fenli fotos...
Redach: L'unic rosset, no?
Molinet: Un altre misteri, més indescifrable que les dots de santero del Vassili.
Antic staff: Vells, barbuts, barba fins els peus... algo així: http://www.fmdos.cl/80/dibujos/80_dibujos_erase.jpg
Success: No es pot dir :$
Buah, quina rallada xD
Gastro
07/09/2007, 10:15:42
Deu ni dor.
Success
I dos Marcs:)
Maesse
07/09/2007, 11:36:21
Jo diria més bé:
Maesse: encara per descobrir.
Luthor: encara per descobrir.
Vassili: encara per descobrir.
Redach: encara per descobrir.
Makin: encara per descobrir.
Gok: encara per descobrir.
Membres antics de l' staff: encara per descobrir.
Molinet: encara per descobrir.
Nogord: encara per descobrir.
Gatrox: encara per descobrir.
Success: encara per descobrir.
No creieu? xD
Dragon of Chaos 2
07/09/2007, 11:59:06
Jo diria més bé:
Maesse: encara per descobrir.
Luthor: encara per descobrir.
Vassili: encara per descobrir.
Redach: encara per descobrir.
Makin: encara per descobrir.
Gok: encara per descobrir.
Membres antics de l' staff: encara per descobrir.
Molinet: encara per descobrir.
Nogord: encara per descobrir.
Gatrox: encara per descobrir.
Success: encara per descobrir.
No creieu? xD
Queda mes be com ho va dir Luthor xD
Draggy-.
Fymorph
07/09/2007, 12:33:59
Es que a mes, tenim dos guillems i dos jordis
Deu ni dor.
SuccessI dos Marcs:)
I tres Marcs.
Vassili
07/09/2007, 12:48:36
Welcome to my world, o "Blu" i Ralph Lauren o ets una puta merda, en temes socials clar, després a l'hora de manar la cosa canviava :)
Jo tinc una samarreta d'un toro abraçat a un ruc que em bai imprimir, però no crec que pugui sortir de casa amb aixo, com que estic aburrit...
Vassili: Easy, samarreta vermella, pantalons militars, una bayoneta, i nirà foten crits raros pel carrer, sure.
Maesse: Encara es un misteri, l'unic que es pot saber es que de tant en tant es nirà tocant les orelles per tenir orgasmes. Atents al moment, per reconèixe'l
Molinet: Un altre misteri, més indescifrable que les dots de santero del Vassili.
Antic staff: Vells, barbuts, barba fins els peus... algo així: http://www.fmdos.cl/80/dibujos/80_dibujos_erase.jpg
Buah, quina rallada xD
Si, i a mes a mes, anire cantant: negras tormentas agitan los aires, nubes oscuras nos impiden ver... xDDDD
Nogrod
07/09/2007, 13:32:01
Buah, quina rallada xD
Nah, en tot cas vindre mix subat del tren, i com a molt portare les claus per fer skills :D
Molts de nosaltres hem penjat fotos al post de real life... Millor feu-hi un cop d'ull :D
PD: MaesseS, jo estic com tu, els de la meva clase van molt de "guays", pero jo els he hagut d'aguantar tot el 14 de batchillerat i ara el 2n >.<
Makin
07/09/2007, 14:11:01
Antic staff: Vells, barbuts, barba fins els peus... algo així:
Tranquils que no faré cap número.. per cert qui t'ha explicat aixo x'DD
Pd: que es prepari...:D
Mak.
Success
07/09/2007, 14:20:01
No crec que li hagi explicat ningú res, total, és mentida...
Success
Luthor
07/09/2007, 14:25:40
Success
Perdó :( esque eren les 8...les 8...
Tranquils que no faré cap número.. per cert qui t'ha explicat aixo x'DD
Pd: que es prepari...:D
Mak.
Paranoies meves, vosaltres no teniu una imatge de cadascun al cap?
Success
07/09/2007, 14:46:27
Perdó :( esque eren les 8...les 8...
Paranoies meves, vosaltres no teniu una imatge de cadascun al cap?
Si, és clar que si :D
Success
Maesse
07/09/2007, 16:48:33
Jo del Makin i d' en Success cap xD
Makin
07/09/2007, 17:22:58
Success
x'DD la meva descripció era la que habia de tindre el Success.
Success: Un munt de ties al darrere, elegant, trajejat, japoneses fenli fotos...
Mak.
Success
07/09/2007, 17:35:50
x'DD la meva descripció era la que habia de tindre el Success.
Success: Un munt de ties al darrere, elegant, trajejat, japoneses fenli fotos...
Mak.
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Japoneses? Elegant si eh? Segur que soc dels de la kdd que porto el cabell mes maco xDDDDD
Success
Luthor
07/09/2007, 17:51:59
Segur que soc dels de la kdd que porto el cabell mes maco xDDDDD
Success
Rollo 65 73 63 61 72 6f 6c 61?
xD
Makin
07/09/2007, 17:52:23
xDDDDD aixo segur.
Rollo 65 73 63 61 72 6f 6c 61?
Sorpresa... XDD
Makin.
vBulletin® v3.7.4, Derechos de autor ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Traducido por mcloud