Loans | Loans | Ringtones | Homeowner Loans | Loans
Català: Moda [Archivo] - Tibia Hispano Foros

PDA

Ver la Versión Completa : Català: Moda

Gastro
20/10/2007, 22:48:14
Bueno aquest foro es per tots els fashion victims del foro, aquí trobareu el vostre foro. Ja que aquí podrem parlar de moda tranquilament:)

Es podrà parlar de tot tipus de temes relacionats amb la moda: dissenyadors, complements, marques, pasareles, desfilades, temporades,etc.

Espero que sigui interesant.

Que començi el tema /!/

Gastro
20/10/2007, 22:50:17
Bueno ençeto jo el tema,

Que penseu sobre les sabates AllStar?

A mí personalment no m'agraden res, prefereixo unes bones Levi's.

Vassili
20/10/2007, 23:12:07
On estiguin les Vans aixi mes del rotllo informal o les Lottuse i les D&G que es tregui tot lo altre xD
Tambe tinc unes AllStar, unes Levi's, unes Gravis, un parell de Pumes... =D
Marca de texans preferida?

Peace

Vassili

P.S.: crec que estarem sols aqui xD

Gastro
20/10/2007, 23:16:05
Ja conseguirem a més fashion victims xD

Jo de texans only Levi's, Levi's només els faig servir per texans i algunes sabates. També tinc alguns texans DKNY, Replay o Hilfiger, tan bé:)

Quins complements t'agraden més?

A mi brasalets i ulleres como no, D&G.

Vassili
20/10/2007, 23:22:58
Ja conseguirem a més fashion victims xD

Jo de texans only Levi's, Levi's només els faig servir per texans i algunes sabates. També tinc alguns texans DKNY, Replay o Hilfiger, tan bé:)

Quins complements t'agraden més?

A mi brasalets i ulleres como no, D&G.

Texans DKNY no els he vist mai :O
Pero Replay, i com no, D&G, a mes de Levi's, que no pot faltar, son les marques que mes m'agraden.
Complements... ulleres, Chanel, D&G... una palestina, un rellotge D&G sandpiper (per si vols saber quin es, el busques a imatges i es el de la corretja de cuir negra) i un anell Quiksilver =D

Peace

Vassili

Azofaifo
20/10/2007, 23:32:44
Texans DKNY no els he vist mai :O
Pero Replay, i com no, D&G, a mes de Levi's, que no pot faltar, son les marques que mes m'agraden.
Complements... ulleres, Chanel, D&G... una palestina, un rellotge D&G sandpiper (per si vols saber quin es, el busques a imatges i es el de la corretja de cuir negra) i un anell Quiksilver =D

Peace

Vassili

O.o Cuanta pasta hos gasteu en roba¿?¿?¿?:eek:

jo amb dir que el meu rellotge es LORUS en contes de lotus crec que en tinc prou xD

Gastro
20/10/2007, 23:33:13
Doncs estan prou bé els DKNY:)

Vec que tu i jo tenim molts gustos en comú,
A mi els relotjes no em van, m'enpalagan i em molesten.

Que m'en dius de la nova marca que a sortir, A-Style, que per aquí Granollers molta gent en porta, i jo tinc un parell de samarretes, estan força bé, sobretot pel doble significat del Logotip xD
Et recomano aquesta marca.
http://tbn0.google.com/images?q=tbn:wczOSNY3RXyfzM

La marca la patrocina el Messi :)
http://messiadictos.com/wp-content/uploads/2007/05/Mesias.JPG

Vassili
20/10/2007, 23:39:09
Si, ja he vist alguna cosa, pero no em mata gaire... pot ser mes endevant :P
A mes, ja em vaig deixar una pasta ahir... durant un temps seguire amb el que tinc a l'armari xD

Peace

Vassili

Azofaifo
20/10/2007, 23:41:29
foteria la ma al foc de que si pero... eu estat mai a la roca¿? es un centre comercial, que sembla un poble, que en contes de cases son tendes, esta de puta mare. jo alla me comprat la majoria de roba que tinc ( pepe jeans, timberland, nike... etc... )

Gastro
20/10/2007, 23:46:40
O.o Cuanta pasta hos gasteu en roba¿?¿?¿?:eek:

Depèn de com estigui de content,
Els diners que hem gasto es directament proporcional al meu estat d'ànim.

foteria la ma al foc de que si pero... eu estat mai a la roca¿? es un centre comercial, que sembla un poble, que en contes de cases son tendes, esta de puta mare. jo alla me comprat la majoria de roba que tinc ( pepe jeans, timberland, nike... etc... )

Tá al costat del meu poble, sempre que trobo un forat em paso per allà amb el amics, es un bon lloc per pasar el dia i anar de tenda en tenda.
Allà hi ha molt bones marques, Loewe, Tommy Hilfiguer, Armani, Versace, i com no la tenda de calçotets Calvin Klein xD

Tranqui Vassili, segur que et pots apanyar uns dies amb el que tens al armari xD

Vassili
20/10/2007, 23:50:31

Sip, esta bastant be, pero res com Passeig de Gracia.

Depèn de com estigui de content,
Els diners que hem gasto es directament proporcional al meu estat d'ànim.

Tranqui Vassili, segur que et pots apanyar uns dies amb el que tens al armari xD

Mira, ja som dos, jo cada vegada que estic depre gasto quantitats indecents de diners.
Si, suposso que si xD

Peace

Vassili

Azofaifo
20/10/2007, 23:50:37
y cada cuant aneu de compres ¿?¿?¿?

( sembla que os estigui sometent al TERCER GRADO xD )

Vassili
20/10/2007, 23:52:54

( sembla que os estigui sometent al TERCER GRADO xD )

Sempre que hi ha pasta, jo nomes gasto pasta en tibia, roba i beguda xD

Peace

Vassili

Gastro
20/10/2007, 23:59:34

Pues quan el cos necesita roba nova, o necessito comprarme'n per no estar depre, i com no, també depen de la pasta que hi hagi:)

Jo els meus diners mels gasto en Beguda, Roba, Beguda, Roba, beg..

Success
21/10/2007, 00:05:33
Joder, pero quan parleu de pasta, de quant estem parlant?

Perquè si són peçes que valen 80 o 100 euros i t'en compres 10 t'has gastat 800~1000 euros... i això sovint... pot ser catastròfic per una conta corrent convencional xD

Success

Gastro
21/10/2007, 00:11:34

Perquè si són peçes que valen 80 o 100 euros i t'en compres 10 t'has gastat 800~1000 euros... i això sovint... pot ser catastròfic per una conta corrent convencional xD

Success

Mira, per mi el preu mig de les samarretes que em compro van de 65 a 85 euros, i si parlem de pantalons ja s'en va a 120, i si em pilla malament pot arribar als 200.
No es tan catastrófic com tu dius, jo no em compro 10 pantalons de una tajada xD

Jo em gasto de 600 a 800 euros al mes entre roba i begudes:)

Vassili
21/10/2007, 00:11:42

Success

A veure, mirem el meu armari...
Texans:
2 D&G = 438 €
2 Levi's = 190 €
4 Replay = 559 €
Total en texans = 1187 €
Despres samarretes, jaquetes, sabates, etc.

Peace

Vassili

Gastro
21/10/2007, 00:19:08
A veure, mirem el meu armari...
Texans:
2 D&G = 438 €
2 Levi's = 190 €
4 Replay = 559 €
Total en texans = 1187 €
Despres samarretes, jaquetes, sabates, etc.

Peace

Vassili

Si que et saps bé els preus xD

Esque jo personalment no em miro els preus quan vaig a comprar, només miro que m'agradi:)
Faré un recompte de la meva roba havera quan puja xD

Vassili
21/10/2007, 00:20:58
Si que et saps bé els preus xD

Esque jo personalment no em miro els preus quan vaig a comprar, només miro que m'agradi:)
Faré un recompte de la meva roba havera quan puja xD

Guardo factures de tot xD
Si no, nomes he d'anar a un caixer i mirar l'extracte xD

Peace

Vassili

Success
21/10/2007, 00:22:49
Omg xD

Success

Vassili
21/10/2007, 00:40:32
Omg xD

Success

No es tant... jo tinc un amic que te uns 6000 € en sabates xDDDD (fdp)

Peace

Vassili

Gastro
21/10/2007, 00:45:28
Jo de sabates només en tinc un parell, pero són bones. La majoria de diners mel's gasto en pantalons, samarretes i molts molts polos de Ralph Lauren, ja que no són gaire cars i mel's compro de 3 en 3, en tinc de tots els colors, m'encanten:)

lezet
21/10/2007, 00:52:22
Jeje, aquí a Xile, hi ha un local que es diu "Persa", en el qual venen roba, entre altres coses. (També venen jocs Robats...):'(

I que opinen de "Nike"?

Vassili
21/10/2007, 00:54:58
Jeje, aquí a Xile, hi ha un local que es diu "Persa", en el qual venen roba, entre altres coses. (També venen jocs Robats...):'(

I que opinen de "Nike"?

M'encanta el seu calçat esportiu (adidas tambe) i el seu catalog de golf, pero per vestir... a banda d'alguna jaqueta que tinc, no m'agrada gaire.

Peace

Vassili

lezet
21/10/2007, 00:56:57
M'encanta el seu calçat esportiu (adidas tambe) i el seu catalog de golf, pero per vestir... a banda d'alguna jaqueta que tinc, no m'agrada gaire.

Peace

Vassili

Les sabates que rosteixi Adidas són espectaculars, però les camises deixen molt a dir en realitat...

Gastro
21/10/2007, 00:59:25
I que opinen de "Nike"?

Tinc bambes Nike per fer sport, són les millors. També tota la roba esportiva que tinc és de Nike, és la millor en sport.
Jo odïo Adidas, esque a Granollers tots els quillos, faxas, skins, etc. van amb els pantalons de xandall Adidas, jo els odïo aquests pantalons, i a ells..

Vassili
21/10/2007, 01:01:12
Tinc bambes Nike per fer sport, són les millors. També tota la roba esportiva que tinc és de Nike, és la millor en sport.
Jo odïo Adidas, esque a Granollers tots els quillos, faxas, skins, etc. van amb els pantalons de xandall Adidas, jo els odïo aquests pantalons, i a ells..

Ah, aqui porten Nike xD
Pero a mi anar de xandall no m'agrada, excepte el de l'escola per fer Ed Fisica, fa molt que no em poso xandall xD

Peace

Vassili

Gastro
21/10/2007, 01:04:35
Ah, aqui porten Nike xD
Pero a mi anar de xandall no m'agrada, excepte el de l'escola per fer Ed Fisica, fa molt que no em poso xandall xD

Peace

Vassili

Ja, jo només porto roba esportiva al ED, quan vaig al gimnás, a correr, etc.
Sem fa molt incómode anar amb roba de xandall:)

lezet
21/10/2007, 01:05:14

Però, les sabates de Adidas són bons igual. Encara que igual que el teu, prefereixo a Nike (Excel·lent quan d'esports es tracta).

Maesse
21/10/2007, 17:47:37
No es tant... jo tinc un amic que te uns 6000 € en sabates xDDDD (fdp)

Peace

Vassili

Joder, el teu amic caga ous d' or o que? xD
La millor marca...

http://www.laguiaweb.net/imagenes/logos/deportes/decathlon.gif

Azofaifo
21/10/2007, 17:56:30
Esque amb la pasta que os gasteu en roba, els vostres pares, o vusaltres, teniu que guañar una pasta de cifres astronomiques :eek: , perque aquest "deroche" una familia normaleta no sel pot permetrer ni per casualitat...

pero clar els diners son de cadascú i cadascu fa el que vol amb ells :p

Gastro
21/10/2007, 18:03:54
pero clar els diners son de cadascú i cadascu fa el que vol amb ells :p

Això és el que sempre dic jo, cadascú es gasta els seus diners en el que vol i li agrada:)

Vassili
21/10/2007, 22:47:40
Ala, que ningu diu res... i el tema colonies?
Jo tinc CKIN2U =D

Peace

Vassili

P.S.: Gastro, deixa el teu msn aqui o pm me plx, et vull demanar opinio sobre una cosa, tu que tens gust estetic xD

Gastro
21/10/2007, 23:04:08
Ala, que ningu diu res... i el tema colonies?
Jo tinc CKIN2U =D

Jo de colònies sòc més d'Armani, és la que trio sempre:)

Tot i que la CKIN2U no tá malament pel que he pogut olorar..

P.S.: Gastro, deixa el teu msn aqui o pm me plx, et vull demanar opinio sobre una cosa, tu que tens gust estetic xD
PD: Com vulgis xD
·el_puto_amoooo@hotmail.com , sí sòc un cregut ;o
Que m'agregi qui vulgui ;>

kar
21/10/2007, 23:23:02
jo tmb tinc ckin2u :p

Nogrod
21/10/2007, 23:55:14
Jo no gasto colonies i, no us ofengueu, però que gasteu diners en roba cara no significa que tingeu gust per la moda :*

Gastro
22/10/2007, 00:00:32
Jo no gasto colonies i, no us ofengueu, però que gasteu diners en roba cara no significa que tingeu gust per la moda :*

Home, per 4 pijos que no se sapiguen vestir..

Però això es veritat que hi ha gent amb pasta que sembla que la vesteixi un pallaso xD

Nogrod
22/10/2007, 00:05:53
Home, per 4 pijos que no se sapiguen vestir..

Però això es veritat que hi ha gent amb pasta que sembla que la vesteixi un pallaso xD

Bé, en vassili no vestia malament (si, jo potser no soc fashon victim pero alguna cosa entenc de moda, la meva mare té una botiga de moda i l'acompanyo a fer les compres) pero no se com vesteixen els altres aquí presents.

Gastro
22/10/2007, 00:11:57
Bé, en vassili no vestia malament (si, jo potser no soc fashon victim pero alguna cosa entenc de moda, la meva mare té una botiga de moda i l'acompanyo a fer les compres) pero no se com vesteixen els altres aquí presents.

Jo pel que he vist sòc el germà bessó d'en Vassili :)

Nogrod
22/10/2007, 00:19:04
Jo pel que he vist sòc el germà bessó d'en Vassili :)

Així no tens mal gust ;)

Vassili
22/10/2007, 00:19:20

Que no vestia malament? Mira que et pego xD
Els pijos que no saben vestir son els tipics pringats aquests que van a merda de discoteques de "pijos" que hi ha mes kies que en tot el carmelo alla...
Pero nosaltres no som pijos, som fashion victims :cool:

Peace

Vassili

Maesse
22/10/2007, 00:22:11
Que no vestia malament? Mira que et pego xD
Els pijos que no saben vestir son els tipics pringats aquests que van a merda de discoteques de "pijos" que hi ha mes kies que en tot el carmelo alla...

Peace

Vassili

Fashion victim? Tu lo que ets es una victima del meu frikiste cap de suro xD

Nogrod
22/10/2007, 00:23:49
Fashion victim? Tu lo que ets es una victima del meu frikiste cap de suro xD

Així, visca el frikisme!!!!

Siguem sincers, frikis ho som tots, clar que alguns més que d'alltres... (cof, cof.. maesse.. cof, cof .. nogrod... cof, cof... vassili... cof, cof)

Vassili
22/10/2007, 00:29:45
Així, visca el frikisme!!!!

Siguem sincers, frikis ho som tots, clar que alguns més que d'alltres... (cof, cof.. maesse.. cof, cof .. nogrod... cof, cof... vassili... cof, cof)

Mai ho he negat, pero jo a mes a mes tinc gust estetic =D

Peace

Vassili

Nogrod
22/10/2007, 00:31:11
Mai ho he negat, pero jo a mes a mes tinc gust estetic =D

Peace

Vassili

En maesse també té un estil mol propi :*

Maesse
22/10/2007, 15:32:07
Ja et dic xD
Per que no m'heu vist amb el meu modelet d' hivern :3
Mitons a ratlles negres i vermelles, amb imperdibles creuats i un picarol. Palestí.. etc etc xD

Luthor
22/10/2007, 15:35:25
Moda???

Si us plau que algu em resumeixi les 5 pàgines en un parell de línies

Argh:mad:

Gastro
22/10/2007, 16:08:54
Així no tens mal gust ;)

Ho sé;)

Ara las clavat:)

Per que no m'heu vist amb el meu modelet d' hivern :3
Mitjons a ratlles negres i vermelles,

Freddy/!/

Makin
22/10/2007, 16:52:02
Moda???

Si us plau que algu em resumeixi les 5 pàgines en un parell de línies

Argh:mad:

El mateix, arribo tard :P

Mak.

Gastro
22/10/2007, 16:58:51
El mateix, arribo tard :P

Només són 5 pàgines, no es tan xD

PD:Gandúls..

Makin
22/10/2007, 18:04:06
Només són 5 pàgines, no es tan xD

PD:Gandúls..

No siguis dolent :)

Mak.

Gastro
23/10/2007, 17:20:43
Quins anells més macos <babilla> :)

D&G
http://www.javiermartinavarro.com/tienda/images/D&G-ANI105-86.jpg

DIESEL
http://ambarajoyerias.com/ambara/images/anillo_02_.jpg

ARMANI
http://i7.ebayimg.com/03/i/000/94/ef/0e71_1_b.JPG

Que en penseu? ;o

Makin
23/10/2007, 18:04:26
M'agraden en segon i el tercer, el primer no m'el posaria mai, no es el meu estil.

Mak.

Success
23/10/2007, 18:06:56
xDDDDDDDD

Mak, doncs et quedaria molt bé xD

Success

Gastro
23/10/2007, 18:08:33
M'agraden en segon i el tercer, el primer no m'el posaria mai, no es el meu estil.

Doncs yo hem posarïa primer el vermell de D&G xDD

PD: Me l'haig de comprar : D

Makin
23/10/2007, 18:08:46
xDDDDDDDD

Mak, doncs et quedaria molt bé xD

Success

Gracies xDDD

Pd: quant valen?

Mak.

Gastro
23/10/2007, 18:21:50
Gracies xDDD

Pd: quant valen?

Mira aquest val 89Euros i está molt guapo :)
http://www.todo-relojes.com/fotos/d67.jpg

Aquest també está molt bé, val 54Euros
http://www.todo-relojes.com/fotos/DJ0420.jpg

Tic buscan els preus originals dels altres ;o

Makin
23/10/2007, 18:25:27
Poc cars.. fuaa

Mak.

Gastro
23/10/2007, 18:44:11
Poc cars.. fuaa

Mak.

Pasat per Ebay, he estat mirant i hi ha varios a la meitat de preu:)

Vassili
23/10/2007, 18:46:59
D'ebay no compraria res, que tot es imitacio xD
El D&G de 89 esta sobrat =D

Peace

Vassili

Gastro
23/10/2007, 18:55:27
D'ebay no compraria res, que tot es imitacio xD
El D&G de 89 esta sobrat =D

Peace

Vassili

Tu en tens algun de D&G? Esque yo m'aig de comprar 1 : D

PD: o 2 xD

Maesse
23/10/2007, 18:58:30
Freddy/!/

No, Maesse ;)

Vassili
23/10/2007, 21:40:28
Tu en tens algun de D&G? Esque yo m'aig de comprar 1 : D

PD: o 2 xD

Nop, tinc un Quiksilver i un rellotge D&G, pero anell D&G no xD

Peace

Vassili

Redach
23/10/2007, 22:47:25
trobo que son carissims pel que son, a qualsevol joieria en pots trobar de plata mes macos sense ser de cap marca per molt menys :S

Maesse
24/10/2007, 15:05:29
Amb lo boniques que són les corretges de poliureta... xD

Gastro
24/10/2007, 16:20:09
trobo que son carissims pel que son, a qualsevol joieria en pots trobar de plata mes macos sense ser de cap marca per molt menys :S

No es paga el material, es paga el prestigi de la Marca :)

Azofaifo
24/10/2007, 16:57:39
No es paga el material, es paga el prestigi de la Marca :)

pero aixó no se fins a quin punt es bo.. perque per exemple, un rellotge, jo el prefereixo un TAG-HEUER (crec que s'escriu així) que tenen molt renom als relotgers suisos, que no un D&G... que tindra molt disseñ pero l'interior sera fabricat en serie i tots per dins iguals...

Gastro
24/10/2007, 17:04:54
pero aixó no se fins a quin punt es bo.. perque per exemple, un rellotge, jo el prefereixo un TAG-HEUER (crec que s'escriu així) que tenen molt renom als relotgers suisos, que no un D&G... que tindra molt disseñ pero l'interior sera fabricat en serie i tots per dins iguals...

Però serà D&G, i això és que vol la gent, que sigui i es vegi que és D&G, jo per exemple. Però a mi més que la marca també m'importa que sigui bonic, perque hi ha moltes coses que encara que siguin de marca no me les posaria ni que me les regalèsin.

Redach
24/10/2007, 17:12:08
yap, per aixo ho dic. que pots veure un tio vestit amb 300€ vestir millor que un amb 800€ a sobre. l'objectiu en el fons es que quedi be, no ensenyar marca. el que la roba bona normalment la fan les marques cares, clar. i tu t'hi sents millor, pero un anell que hi posi en gran D&G no es maco valgui el que valgui, quedara sempre millor un de plata normal amb la forma que t'agradi, de marca o no.
i si el que no es de marca queda igual o mes be que el de marca, tot aixo que t'estalvies. crec vamos

tambe crec que en molts casos els de marca solen ser els mes macos no fotem, pero d&g x exemple no es el cas. per exemple la tipica hebilla de cinturo que posa en gegant D&G. ya em diras que te de maca! a més la porta tothom, pero la gent ho compra perque es de la marca. aixi nem que passes x davant del pacha que esta al costat de les unis de barna i t'has d'aguantar el riure o la vergonya que et fa veurels. son lexemple de gent que es compra roba de marca quedi be o no, nomes perque es de marca. Esque son uns putos clons van tots iguals

jo tb prefereixo roba bona a la del mercao pero la idea es que et quedi be, no?

edit: he dit mes o menys el que tu al post de dalt xd el post dara anava pel que m'has citat

Azofaifo
24/10/2007, 17:17:11
yap, per aixo ho dic. que pots veure un tio vestit amb 300€ vestir millor que un amb 800€ a sobre. l'objectiu en el fons es que quedi be, no ensenyar marca. el que la roba bona normalment la fan les marques cares, clar. i tu t'hi sents millor, pero un anell que hi posi en gran D&G no es maco valgui el que valgui, quedara sempre millor un de plata normal amb la forma que t'agradi, de marca o no.
i si el que no es de marca queda igual o mes be que el de marca, tot aixo que t'estalvies. crec vamos

tambe crec que en molts casos els de marca solen ser els mes macos no fotem, pero d&g x exemple no es el cas. per exemple la tipica hebilla de cinturo que posa en gegant D&G. ya em diras que te de maca! a més la porta tothom, pero la gent ho compra perque es de la marca. aixi nem que passes x davant del pacha que esta al costat de les unis de barna i t'has d'aguantar el riure o la vergonya que et fa veurels. son lexemple de gent que es compra roba de marca quedi be o no, nomes perque es de marca. Esque semblen subormals acabats son uns putos clons tots iguals

totalment d'acord, semblen uns borregos, sobretato la peña akesta de 14 a 16 anys, que estan a les portes del Up&down (em sembla que esta tancat xD) tots vestin iguals esperant a que obrin la guarderia de nens pijos perque a les 9 o les 10 de la nit vingin els papis amb els supercotxes i portarlos a caseta... -.-

P.D. aixó va pels pijos, no per els fashin victims;)

Gastro
24/10/2007, 17:21:32

tambe crec que en molts casos els de marca solen ser els mes macos no fotem, pero d&g x exemple no es el cas. per exemple la tipica hebilla de cinturo que posa en gegant D&G. ya em diras que te de maca! a més la porta tothom, pero la gent ho compra perque es de la marca. aixi nem que passes x davant del pacha que esta al costat de les unis de barna i t'has d'aguantar el riure o la vergonya que et fa veurels. son lexemple de gent que es compra roba de marca quedi be o no, nomes perque es de marca. Esque son uns putos clons van tots iguals

edit: he dit mes o menys el que tu al post de dalt xd el post dara anava pel que m'has citat

No si ya, pero el que la gent vol (i jo) sòn les marques, o millor dit, la roba guapa de marca, la roba fashion, la roba cool... pero es lo que hay:)

PD: Jo tinc el cinturó de D&G xDDD

Makin
24/10/2007, 17:54:08
A mi especialment m'agrada la roba de marca, pero no m'agrada que es vegi la marca, es a dir, m'agrada ser una mica discret amb aquestes coses.
Per aquest motiu no m'agarad RAMS 23 :p

La Roba de marca per mi es més comode i tmb bastant més maca que la roba que pots trobar al marcat o alguna tenda d'akestes raras.

Mak.

Gastro
24/10/2007, 17:58:25
A mi especialment m'agrada la roba de marca, pero no m'agrada que es vegi la marca, es a dir, m'agrada ser una mica discret amb aquestes coses.
Per aquest motiu no m'agarad RAMS 23 :p

La Roba de marca per mi es més comode i tmb bastant més maca que la roba que pots trobar al marcat o alguna tenda d'akestes raras.

Mak.

Sí , es com ser raçista textilment parlant ;o

Vassili
24/10/2007, 18:07:09
Per ceeeert, parlant del cinturo D&G... quasi tots els que pots veure a discoteques d'aquestes de 14 i 16 (Titus Carpa, Pacha, Up, etc) son mes falsos que un duro de cartro. L'original val 190 € :)

Peace

Vassili

Gastro
24/10/2007, 18:13:34
L'original val 190 € :)

170 Euros per mi:)

Success
24/10/2007, 18:18:54
Per ceeeert, parlant del cinturo D&G... quasi tots els que pots veure a discoteques d'aquestes de 14 i 16 (Titus Carpa, Pacha, Up, etc) son mes falsos que un duro de cartro. L'original val 190 € :)

Peace

Vassili

Bon dia senyor Cuní :D

Success

Vassili
24/10/2007, 18:25:41

Parlant de TAGs, si, son molt bons i el disseny es molt bo, per aixo el mes barato costa uns 1000 €, i D&G hi ha de 160.

Peace

Vassili

P.S.: el meu pare te un de la col·leccio aquesta disenyada pel Tiger, m'encanta.

P.S.: bon dia, Fede! xD

Allianz Arena
24/10/2007, 18:29:19
doncs a mi la roba de marca m'agrada, pero es depen de quina en portis i un cinturó 170~190 € em compro 5 de quicksilver
i de roba la justa una d'aixo i una d'allo. no m'agraad anar cadi mati i cada tarda amb una tipus de roba diferent. (hi ha gent que ho fa)

Nogrod
24/10/2007, 19:30:41
Crec que jo aqui soc el mes llest... porto roba de marca que no em costa ni un duro i que me queda be.... clar que no tot el que tinc es de marca, com han dit per aqui dalt, mentre et quedi be i t'agradi...

I és que total, la questió és que tu t'agradis, no que agradis als altres.

Gastro
24/10/2007, 21:03:37
I és que total, la questió és que tu t'agradis, no que agradis als altres.

Exacte, hi ha unes persones que s'agraden amb roba de marca (jo :)) i persones que no o els hi és indiferent.

Key da'mage
26/10/2007, 20:15:22
La veritat no m'agrada la moda ni la roba de marca xD
Però m'agraden les XYDE, el reste de la meva roba doncs es normal =P

Maesse
27/10/2007, 01:06:47
Sincerament, se que tot aquest tema es subjectiu, i com a tema subjectiu opinaré. La roba de marca es una gilipollada, lo que val es la roba comoda, res de apariencia ni de fashion victim i demés, la roba pot tindrer una funcio estetica, la qual per a mi esta buida. Personalment, només ha de taparme y de ser comode, res de gastar-se 645836724528 euros en roba, cony...

Allianz Arena
27/10/2007, 14:34:26
e vist en un zapping que en una tenda han fet una proba amb 2 texans, uns valien 200€ i l'altre 6€ hi han hagut mes personesque pensaven que els cars eres els de 6€ xD

Makin
27/10/2007, 16:13:25
A la tele fan veure el que volen. Hi han pantalons del mercat que mai diries que fosin del mercat, clar que aixo no vol dir que siguin més bons.

En general, preu = calitat.

Sincerament, se que tot aquest tema es subjectiu, i com a tema subjectiu opinaré. La roba de marca es una gilipollada, lo que val es la roba comoda, res de apariencia ni de fashion victim i demés, la roba pot tindrer una funcio estetica, la qual per a mi esta buida. Personalment, només ha de taparme y de ser comode, res de gastar-se 645836724528 euros en roba, cony...

El principal objectiu es que siguí comode i el segón que sigui estetica.
La imatge de una persona per mi i per moltes persones es molt important.

Mak.

Luthor
27/10/2007, 16:14:51
A la tele fan veure el que volen. Hi han pantalons del mercat que mai diries que fosin del mercat, clar que aixo no vol dir que siguin més bons.

Mak.

Totalment d'acord, encara que molts no ens podem permetre 40 € en una samarreta ni 60 en uns texans perque en un temps no entrin :)

See u tomorrow

Makin
27/10/2007, 16:24:46
Totalment d'acord, encara que molts no ens podem permetre 40 € en una samarreta ni 60 en uns texans perque en un temps no entrin :)

See u tomorrow

Amb aixo tens tota la raó, no tothom s'els pot gastar, hi han moltes coses molt més importants que la roba.

La veritat no m'agrada la moda ni la roba de marca xD
Però m'agraden les XYDE, el reste de la meva roba doncs es normal =P

Aquesta roba una mica més millorada tmb la podríes trobar de marca bona per 60€ o 50€ més. Es qüestió de cartera.. :(

Mak.

Success
27/10/2007, 16:50:04

El principal objectiu es que siguí comode i el segón que sigui estetica.
La imatge de una persona per mi i per moltes persones es molt important.

Mak.

Pero aixo no va aixi...

No només la roba de marca és estètica, pots no seguir la moda i seguir tenint una imatge el 100% d'agradable.

success

Nogrod
27/10/2007, 17:21:52
Pero aixo no va aixi...

No només la roba de marca és estètica, pots no seguir la moda i seguir tenint una imatge el 100% d'agradable.

success

Això ja depen dels gustos i del tipo que te cadascú, però si, hi ha gent que fa goig tot i no anar amb roba de marca, i hi ha gent que ni amb roba de marca fa goig...

Success
27/10/2007, 18:02:43
Això ja depen dels gustos i del tipo que te cadascú, però si, hi ha gent que fa goig tot i no anar amb roba de marca, i hi ha gent que ni amb roba de marca fa goig...

Correcte, per això ho deia, que lo que dona bona imatge a una persona no es la marca de la roba que porti, sino que tot ell faci patxoca.

Success

Azofaifo
27/10/2007, 21:43:29
avui e anat de compres :p

la llista:
-bambes nike -50€- (per fer educació fisica)
-pantalons xandall de la marca de decathlon -15 €- ( tmbe per fer E.F.)
-texans springfield -35€-
-samarreta Jack&Jones -10€-

i ja esta :D i amb aixó i el que tinc al armari tirare tot l'hivern, i estic la mar de content xD

Allianz Arena
27/10/2007, 21:51:43
a glories¿? jo tambe anire un dia d'aquests :rolleyes:

Makin
27/10/2007, 21:54:51
Jo tmb hauría fet el mateix, per fer E.F. no cal comprar res de marca.
Pero per sortir de festa o per ús diarí potser hauría suprimit la camisa hi hauría comprat uns pantalons més cars. (o les dos coses :D)

No se com eran els pantalons ni la camisa, pero si fosin macos tmb els hauría comprat :)

Esta clar que miracles no en fa, pero en general acostuma a millorar.

Mak.

Vassili
27/10/2007, 21:57:39
Correcte, per això ho deia, que lo que dona bona imatge a una persona no es la marca de la roba que porti, sino que tot ell faci patxoca.

Success

Pero francament, jo no em sento be portant roba del mercadillo, mes que res perque la qualitat es molt baixa i es dificil quedar be amb allo. Es molt mes facil fer goig amb roba de bona qualitat, i si es de marca, millor.

Peace

Vassili

Allianz Arena
27/10/2007, 22:09:06
pero per fer E.F. no portaras rams 23 D&G o springfield es una tonteria, esque la roba del mercadillo pot vestir-la per anar al cole o festa pero es millor compra la tipica samarreta blanca per el cole i el pantalo de xandal de qualsevol marca barata

Maesse
27/10/2007, 22:11:05
Pero aixo no va aixi...

success

Estic amb tu :)

Vassili
27/10/2007, 22:24:17
pero per fer E.F. no portaras rams 23 D&G o springfield es una tonteria, esque la roba del mercadillo pot vestir-la per anar al cole o festa pero es millor compra la tipica samarreta blanca per el cole i el pantalo de xandal de qualsevol marca barata

Es que jo EF la faig amb el xandall de l'escola, que es obligatori, aixi que no tinc aquest problema =D
Per anar a l'escola si que trec tot el meu arsenal, diguem xD
Per anar de festa... sabates, texans, samarreta o camisa i americana (opcional) generalment.

Peace

Vassili

P.S.: no m'agraden ni Rams 23 ni Springfield xD

Makin
27/10/2007, 22:28:00
Es que jo EF la faig amb el xandall de l'escola, que es obligatori, aixi que no tinc aquest problema =D
Per anar a l'escola si que trec tot el meu arsenal, diguem xD
Per anar de festa... sabates, texans, samarreta o camisa i americana (opcional) generalment.

Peace

Vassili

P.S.: no m'agraden ni Rams 23 ni Springfield xD

Agree. Comparteixo post amb tu.

Mak.

Allianz Arena
27/10/2007, 22:35:17
jo per EF un pantalo blau i samarreta blanca i per anar al cole o festa el que hi hagi al armari i uns texans xD
pero en decembre anire a comprar roba

Maesse
28/10/2007, 02:28:09
Pero francament, jo no em sento be portant roba del mercadillo, mes que res perque la qualitat es molt baixa i es dificil quedar be amb allo. Es molt mes facil fer goig amb roba de bona qualitat, i si es de marca, millor.

Peace

Vassili

Doncs ami la roba de mercadillo m' encanta, també la roba gipie (o com s'escrigui) m'agrada molt, ja tinc 2 palestinos, un lila&blanc, i un negre&blanc :P
El que no vol dir que no tingui algun pantaló Levis o alguna cosa de marca, per exemple, tinc una sudadera de la marca Burton que es lo millor, y un polar de la marca NorthFace que es també boníssim, però una cosa no tre l'altre. Lo meu es per que mira, em paguen la roba els pares i decideixen que puc pillar y que no, però lo teu es anar a per lo car sempre ~.~''
O això vols donar a entendrer u_u

Vassili
28/10/2007, 12:29:56
Doncs ami la roba de mercadillo m' encanta, també la roba gipie (o com s'escrigui) m'agrada molt, ja tinc 2 palestinos, un lila&blanc, i un negre&blanc :P
El que no vol dir que no tingui algun pantaló Levis o alguna cosa de marca, per exemple, tinc una sudadera de la marca Burton que es lo millor, y un polar de la marca NorthFace que es també boníssim, però una cosa no tre l'altre. Lo meu es per que mira, em paguen la roba els pares i decideixen que puc pillar y que no, però lo teu es anar a per lo car sempre ~.~''
O això vols donar a entendrer u_u

Si, mes o menys si. Jo si vaig de compres sol vaig a passeig de Gracia (Levi's, Chanel, D&G, Dior, Lottusse tambe esta a prop, United Colors of Benetton, que no es gaire car pero m'encanta, Replay, Armani, etc)
Aixo no vol dir que no tingui roba sense marca... pero molt poca. Com EF la faig amb el xandall de l'escola i els esports que practico requereixen unes certes normes d'indumentaria...
Gipie... suposso que vols dir hippie xD pero les palestines no son gaire hippies, ara s'utilitzen a gairebe tota Europa com un complement de moda a convinar amb, per exemple, un bolso Chanel... (si algu no em creu, que vagi a Londres, Milan, Paris...)

Peace

Vassili

Azofaifo
28/10/2007, 13:42:38
Que es una palestina :confused:

Maesse
28/10/2007, 16:22:33
Quan quedem Azofaizo, me'l veuras posat :)
Vassili, jo el port-ho desde fara 2 anys, no per com es, sino pel que representa el valor moral d'un plaestí :)

Azofaifo
28/10/2007, 16:51:07
Quan quedem Azofaizo, me'l veuras posat :)
Vassili, jo el port-ho desde fara 2 anys, no per com es, sino pel que representa el valor moral d'un plaestí :)

xD pero que es¿? esk ara em moro de la curiositat... :( i si o poso al google palestina, em surt una DONA palestina... xD

Allianz Arena
28/10/2007, 17:24:32
em sembla que era una bufanda qe portes els moros o aixo ma dit el meu brother xd

Redach
28/10/2007, 19:56:55
Si, mes o menys si. Jo si vaig de compres sol vaig a passeig de Gracia (Levi's, Chanel, D&G, Dior, Lottusse tambe esta a prop, United Colors of Benetton, que no es gaire car pero m'encanta, Replay, Armani, etc)

Peace

Vassili

si que tens pasta, d'on la treus?

quin cotxe us comprareu? no és ben be moda pero.. :)

Vassili
28/10/2007, 20:08:21
si que tens pasta, d'on la treus?

quin cotxe us comprareu? no és ben be moda pero.. :)

No comprem cotxe, el meu pare es el director d'un grup d'empreses (Josep Sola [perque us surti heu de posar Josep Sola tradebe], teniu entrevistes a internet i fotos) i li dona l'empresa. Tenim un A6 3.5 ara mateix, tot i que d'aqui a un any el tornarem a canviar.

Peace

Vassili

P.S.: la de El Periodico, que surt ell amb els tancs verds, encara que posi que es en Creixell, es el meu pare, hi ha un error. El Creixell es el propietari, el meu pare el director.

Redach
28/10/2007, 20:25:31
mola, si que vius be :P

Vassili
28/10/2007, 20:53:01
Mai oblidis que els diners no compren la felicitat...

Peace

Vassili

Allianz Arena
28/10/2007, 21:14:41
osties un A6 el meu oncle te un i es molt còmode

Redach
28/10/2007, 21:21:01
Mai oblidis que els diners no compren la felicitat...

Peace

Vassili

Si no la pots comprar seràs igual de feliç amb diners que sense.

Doncs millor tenir-ne, no? ;-)

Azofaifo
28/10/2007, 21:47:13
Si no la pots comprar seràs igual de feliç amb diners que sense.

Doncs millor tenir-ne, no? ;-)

xD molt bona aquesta :p^

P.D: jo tinc un BMW 320d nou, i mencanta ^^

Gastro
29/10/2007, 16:43:07
Jo em vui comprar un Serie 1 o el Mini :)

PD: Hem falten 1 any i 6 mesos : D

Gastro
31/10/2007, 16:41:20
M'haig de comprar un quadre GRAN per la meva nova habitació, jo he pensat en un quadre de 2m x 1,5m de la ciutat de Nova York amb blanc i negre, que hem recomaneu vosaltres?

Jo dic un tipo aixì però en blanc i negre:
http://www.bbc.co.uk/northernireland/getaways/destinations/newyork/images/city_at_night.jpg

PD: :)

Makin
31/10/2007, 17:05:44
Depend dels mobles i del color de la pared no? Personalment a mi m'agrada.

Makin.

Gastro
31/10/2007, 17:29:33
Depend dels mobles i del color de la pared no? Personalment a mi m'agrada.

Makin.

La habitació es blanca, pero jo la vui posar a la pared de sobre el meu llit, que és blava. L'habitació és gran i per això crec que pot quedar bé.
Els mobles sòn de fusta clara amb alumini gris/blanc.

Jo crec que pot quedar bé:)

Ja us faré un foto quan estigui tota acabada.

Allianz Arena
31/10/2007, 20:10:09
a mi el quadre m'agrada ^^ aveure si vaig a comprar roba que m'estic quedant antiqüat xD

Gastro
31/10/2007, 21:11:11
aveure si vaig a comprar roba que m'estic quedant antiqüat xD

Quin tipo de roba? xD

Perque hi ha roba(amb això incloc també alguna roba de marca) que és nova i sembla kaxo antiquat

Allianz Arena
01/11/2007, 00:13:37
D&G per suposat que no, si puc algo de quicksilver i de texans levis o alguna que trobi i que m'agradi

Gastro
01/11/2007, 13:21:27
D&G per suposat que no, si puc algo de quicksilver i de texans levis o alguna que trobi i que m'agradi

Pantalons Levi's, bona elecció ;o

Allianz Arena
01/11/2007, 15:09:52
quant costen mes o menys¿? es perque no em doni un atac al veure el preu xd

Redach
01/11/2007, 16:31:48
estan pels 100€, 20€ amunt 20€ avall depen els pantalons crec

Gastro
01/11/2007, 16:36:37
quant costen mes o menys¿? es perque no em doni un atac al veure el preu xd

Home.. amb sort pots trobar uns per 55Euros, pero no serán tan bons o guapus com uns Levi's de 350Euros :o

Però a la tenda que vagis per exemple hi haurà Levi's fins a un 100Euros, i a una altra tenda millor hi haurà fins a 300euros..

Sort amb la teva elecció i cuida el teu cor:)

Ithrix
01/11/2007, 16:53:51
http://brotherpeacemaker.files.wordpress.com/2007/08/rap-artist.jpg
_//////////

Gastro
01/11/2007, 17:38:03
http://brotherpeacemaker.files.wordpress.com/2007/08/rap-artist.jpg

Aixì vesteixes tu? : o

Allianz Arena
01/11/2007, 17:55:06
300€ omg que cars joder se'm treuen les ganes de comprar-me'ls

Gastro
01/11/2007, 17:59:34
300€ omg que cars joder se'm treuen les ganes de comprar-me'ls

He dit que hi ha alguns que en determinades tendes bones que valen 300, pero suposo que tu nirás a una tenda on valdrán entre 60 i 120 euros.

Que hi hagi de 300 no vol dir que no hi hagi de 60:)

Allianz Arena
01/11/2007, 21:01:29
esque 60€ per uns texans potser es massa no¿?

Azofaifo
01/11/2007, 21:40:43
aixó depen, per a tu i per ami allianç 60€ en uns pantalons es massa, pero per en gastro i en vassili estan regalats xDDD

Gastro
01/11/2007, 23:25:38
aixó depen, per a tu i per ami allianç 60€ en uns pantalons es massa, pero per en gastro i en vassili estan regalats xDDD

Però hi ha pantalons de marca que encara que mel's regalèssin no mel's posaria.

esque 60€ per uns texans potser es massa no¿?

Haha pues tu no vingis amb mi de compres xDD

Allianz Arena
01/11/2007, 23:31:27
jo nomes et miraria el que compres i en un moment despistat t'agafaria un xD es broma

Maesse
02/11/2007, 22:07:59
Joder, que jo compro pantalons Levis per 22€

No creieu que surt rentable anar a La Roca del Valles? Fins i tot amb el que us estalbiarieu omplirieu el diposit de vensina, i comprarieu més coses... visca el "despilfarre" xD

Maesse

P.D: Allianz, Azofaizo, es normal que ens sembli car, som del barri xDDDDDDDD

Luthor
02/11/2007, 22:12:03
Joder, que jo compro pantalons Levis per 22€

No creieu que surt rentable anar a La Roca del Valles? Fins i tot amb el que us estalbiarieu omplirieu el diposit de vensina, i comprarieu més coses... visca el "despilfarre" xD

Maesse

P.D: Allianz, Azofaizo, es normal que ens sembli car, som del barri xDDDDDDDD

Ostia, a mi si em surt a compte, que ho tinc a 5 minuts ;OOOO

Gastro
02/11/2007, 22:17:39
Ostia, a mi si em surt a compte, que ho tinc a 5 minuts ;OOOO

Jo ho tinc encara més aprop, sòc Vilanoví, de Vilanova del Vallès ;D

Ja farem una quedada allà tots algún dia, que és un bon lloc per pasar el dia:)

Gastro
02/11/2007, 23:46:26
Que millor que pasar el dia en un poble on tot sòn botigues i més botigues:)

http://www.termogar.es/usuaris/referencia/img/31_LaRoca.jpg
http://image.blog.livedoor.jp/rosadebarcelona/imgs/1/4/145c3c76.JPG
http://vittese.files.wordpress.com/2006/09/pagina-la-roca2.jpg

També és un bon lloc per fer una quedada:)

Azofaifo
02/11/2007, 23:48:01

DE COMPRES AMB GASTRO xDDD aixó no m'ho perdo :D

Maesse
02/11/2007, 23:55:49
DE COMPRES AMB GASTRO xDDD aixó no m'ho perdo :D

Oh! No! No! No! No et venguis, el barri ha de perdurar, no volem pijos ni cagalingotes a Sant Martí xDDDDDDDDDD

Azofaifo
02/11/2007, 23:59:46
Oh! No! No! No! No et venguis, el barri ha de perdurar, no volem pijos ni cagalingotes a Sant Martí xDDDDDDDDDD

xDD tranki, jo sere... com podria dir... comprador pasiu veig com els demes compren :D

ames jo a la roca he estat un munt de cops ja mel conec bastant be, encara que mai le vist al costat d'un fashion victim xD sera com una visita al museu de la moda, amb guia :p

Vassili
03/11/2007, 00:18:44
Si voleu veure com comprem, espereu a que tinguem pasta i quedem a Passeig de Gracia, alla es pot comprar de veritat.

Peace

Vassili

Maesse
03/11/2007, 00:22:29
Si voleu veure com comprem, espereu a que tinguem pasta i quedem a Passeig de Gracia, alla es pot comprar de veritat.

Peace

Vassili

A la teva coba! xD

Azofaifo
03/11/2007, 00:30:24

Peace

Vassili

em sembla perfercte :D ,pero aixó que no caigi en sac trencat ( en saco roto, que en catalan queda mui mal xD) cuan tingueu els faixon victims pasta es fa la kedada a passeig de gracia xD que mai e vist una compra superior a 200 € xD

Vassili
03/11/2007, 00:31:46
A la teva coba! xD

Pobre Maesse, les fotos d'owneds l'han tornat boig...

Peace

Vassili

Gastro
03/11/2007, 15:00:07
que mai e vist una compra superior a 200 € xD

Doncs agafat fort, cordat el cinturó i observa amb atenció:)

Redach
04/11/2007, 01:24:42
Doncs agafat fort, cordat el cinturó i observa amb atenció:)

quant us hi heu arribat a deixar? o_o

Vassili
04/11/2007, 01:39:08

700, a Replay. (Aproximat, texans, cinturo, samarreta...)

Peace

Vassili

Ithrix
04/11/2007, 02:06:06

No fotis, VAllro here xD!

Gastro
04/11/2007, 13:29:36

700, a Replay. (Aproximat, texans, cinturo, samarreta...)

Sí més o menys, entre Versace i Guess:)

No fotis, VAllro here xD!

Omg, agregam el_puto_amoooo@hotmail.com i havera si ens veiem ;o

Redach
04/11/2007, 17:14:38
osti gastro, hi ha una guess bona a barna? on queda? es gran? esque a la web ho vaig mirar un dia i posava que era guess complementos i ja no m'ho vaig mirar mes :S
pero si em dius que val la pena nire a fer un vistazo =D

merci!

Gastro
04/11/2007, 18:27:27
osti gastro, hi ha una guess bona a barna? on queda? es gran? esque a la web ho vaig mirar un dia i posava que era guess complementos i ja no m'ho vaig mirar mes :S
pero si em dius que val la pena nire a fer un vistazo =D

merci!

És cert, Guess escasseja, encara no he descobert cap botiga exclusivament Guess a Barna, on jo compro Guess és als grans magaztems tipo Corte Inglés o tipo Magatzems Vall [Platja D'Aro], tot i que tot el que tinc de Guess es comprat a Platja D'Aru.

Però estic segur que hi ha d'haver Guess a alguna botiga de Barna, en una tenda d'aquestes que venen roba de varies les marques.

Tranqui he vist a la pàg de Guess.com que inaguraran una aviat, si no es que ho han fet ja..

De totes formes, Sort/!/

PD: No m'agrada molt a mí nar als grans magatzems, ja que está ple de gent, prefereixo tipo La Roca Village, tendes separades,petites pero bones:)
PD2: Vassili ens saps alguna exclusivament Guess per Barna/?/

Vassili
04/11/2007, 20:00:22
És cert, Guess escasseja, encara no he descobert cap botiga exclusivament Guess a Barna, on jo compro Guess és als grans magaztems tipo Corte Inglés o tipo Magatzems Vall [Platja D'Aro], tot i que tot el que tinc de Guess es comprat a Platja D'Aru.

Però estic segur que hi ha d'haver Guess a alguna botiga de Barna, en una tenda d'aquestes que venen roba de varies les marques.

Tranqui he vist a la pàg de Guess.com que inaguraran una aviat, si no es que ho han fet ja..

De totes formes, Sort/!/

PD: No m'agrada molt a mí nar als grans magatzems, ja que está ple de gent, prefereixo tipo La Roca Village, tendes separades,petites pero bones:)
PD2: Vassili ens saps alguna exclusivament Guess per Barna/?/

Nop, tell you the truth, no tinc res de Guess... l'unica botiga Guess a la que he estat es la de la Valletta... xD

Peace

Vassili

Gastro
04/11/2007, 22:59:27
Nop, tell you the truth, no tinc res de Guess... l'unica botiga Guess a la que he estat es la de la Valletta... xD

Tan lluny hi ha Guess/?/ : o

Gastro
08/11/2007, 01:08:29
M'encanta aquesta foto de Tio Sam com a quadre per la meva habitació, que us sembla/?/

http://spa.fotologs.net/photo/58/17/104/cool_factory/1194277402_f.jpg

Dragon of Chaos 2
28/01/2008, 17:42:34
Sens han anat totes les "Fashion Victims" de TH xD

Draggy-.

Markyu
07/06/2008, 11:56:27
Llegint tot aixo... XD

Algú de aqui li agrada la roba de 2n mà? o vintage?

XD

i també... algú que no s'hagi gastat més de 15€ en una peça de roba tampoc, oi? :o

Luthor
07/06/2008, 18:00:01
Jo, lo de més de 15€ jo!!

Les samarretes freaks són barates (L)

Xuminator
07/06/2008, 23:59:47
Jo, lo de més de 15€ jo!!

Les samarretes freaks són barates (L)

Ahí, ahí xD

Jo tinc una de uns 10€ que diu:

IF YOU CAN READ IT IN WINTER

GIVE ME A SWEATER.

I rox. xD

Sweristal
21/07/2008, 01:20:02
Un foro de moda i tot, ke pros!!!
menkanta akest foro i la seua gent!!

Paer
16/08/2008, 13:29:57
Avera si revivim akest tema, io tinc una samarreta desigual, k va fican fletxes, a parts del cos, i senyala el cap i diu "Mind?" mencanta :D

Dark Link
16/08/2008, 18:18:11
http://www.acapela-group.com/Greetings/sam-1-b9fd44369f7a2.

darkXlink

Paer
16/08/2008, 23:32:28
K buena dark!, xD tu lo tienes todo pensado no? xD

Visca catalunya.

-Oskr-

Fervarber
23/09/2008, 21:31:08
I ningu va al majestuos Pull and bear?

Tenen coses molt boniques...

Azofaifo
23/09/2008, 21:44:51
I ningu va al majestuos Pull and bear?

Tenen coses molt boniques...

La millor marca es Delmer ;)

Craeluk
23/09/2008, 21:55:26
Alguna peça de roba tinc del Pull and Bear, pero ja no me la poso es de quan era ben petit.

Ara vesteixo amb roba, podriem dir, alternativa xD...

Craeluk.

Luthor
23/09/2008, 22:11:51
Alguna peça de roba tinc del Pull and Bear, pero ja no me la poso es de quan era ben petit.

Ara vesteixo amb roba, podriem dir, alternativa xD...

Craeluk.

Ai, petits indies...explica alternatiu.

Vassili
23/09/2008, 22:17:52
"Oi! Ska i Reggae em posen a punt
per entendre les coses amb tendència punk"

Lalalalalala (8)

Jamaicà
23/09/2008, 22:25:58
Avui el meu pare m'ha regalat una samarreta amb el simbol dels Utumans (no se com s'escriu) i una altre amb un signe (molt guapo) que no coneixo i al darrera posa Istanbul. Les dues de turkia.
Estan be xD

jamaicà...

Gastro
23/09/2008, 22:44:57
i una altre amb un signe (molt guapo) que no coneixo i al darrera posa Istanbul. Les dues de turkia.

Primer averigua que s'ignifica el simbol abans de posarte'l, que a saber que vol dir xD

Celio_Dark
20/10/2008, 22:56:17
Us mateu la vida amb la roba??

Perque yo si :DD
mentes i agi una samarreta INSIDE em quedo trankil :D

Satros
20/11/2008, 05:04:33
No entenc per què la mateixa gent de TH, que parla espanyol se comunica en català...

No li veig la lògica.

Usi traductor perquè jo català no sé parlar, lol.

Encara que, seguint el tema.

La millor roba que m'agrada és Nike, jo tinc diverses robes Nike, també de Pro-Street.

Satros.

Nogrod
20/11/2008, 10:33:21
No entenc per què la mateixa gent de TH, que parla espanyol se comunica en català...

No li veig la lògica.

La millor roba que m'agrada és Nike, jo tinc diverses robes Nike, també de Pro-Street.

Satros.

Doncs perque es la nostra llengua, i, almenys jo, preferixo el catala que el castella, perque es la meva llengua materna i es la que faig servir practicament cada dia. El castella el coneixem perque catalanya es bilingue (cof, cof...) i te moltes simiulituts amb el catala.

Vassili
20/11/2008, 15:17:31

No li veig la lògica.

Satros.

Perque el nostre idioma no es l'espanyol.

Maesse
20/11/2008, 16:08:10
Yo hablo castellano, no sé tu D:

Taran
20/11/2008, 16:09:43
Doncs perque es la nostra llengua, i, almenys jo, preferixo el catala que el castella, perque es la meva llengua materna i es la que faig servir practicament cada dia. El castella el coneixem perque catalanya es bilingue (cof, cof...) i te moltes simiulituts amb el catala.

Perque el nostre idioma no es l'espanyol.

Doncs això.

Vassili
20/11/2008, 21:10:31
Yo hablo castellano, no sé tu D:

Per aixo mateix xD
Que cadascu parli el que li surti dels collons, pero espanyol segur que no.